Національний гірничий університет — відповідність Часу

НАВЧАННЯ В БАКАЛАВРАТІ

ПЕРШІ РОКИ МАЙБУТНЬОГО МАРКЕТОЛОГА…

На навчання для здобуття рівня бакалавра за напрямом Маркетинг приймаються особи з повною загальною середньою освітою, а також особи, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста (на скорочений термін навчання), за умови вступу на споріднені спеціальності.

Терміни навчання залежно від обраної форми навчання:
  • на базі повної середньої освіти: 
  • денна, заочна, вечірня форма навчання – 4 роки
  • на базі рівня молодшого спеціаліста: 
  • денна, вечірня форма навчання – 2 роки
    заочна форма навчання – 3 роки

    Для того, щоб стати різнобічним фахівцем, протягом навчання Ви отримаєте ґрунтовну підготовку не тільки теоретичну, а й практичну. На перших чотирьох  курсах навчання Ви будете вивчати дисципліни, які вивчають економісти будь-якого напряму підготовки в усіх вищих навчальних закладах України: економіку підприємства, основи фінансів та бухгалтерського обліку, менеджмент, управління персоналом та ін. Це в майбутньому дозволить Вам після закінчення університету  працювати, за необхідності, не тільки у сфері маркетингу, але і фінансів, бухгалтерського обліку та, звісно, менеджменту.  Але вже с перших курсів Ви будете вивчати також і професійні дисципліни: основи маркетингу та маркетингових досліджень, управління якістю продукції та ціноутворення, технології продажів, рекламу,  PR та багато інших. Усі професійні дисципліни викладаються з використанням сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій, без яких немислимий бізнес XXI століття. 
    Навчання за напрямом Маркетинг у Державному ВНЗ «Національний гірничий університет» - це не тільки традиційні заняття. Наша кафедра прагне до того, щоб дати Вам не тільки якомога більше теоретичних знань, а і поєднати їх з практичною підготовкою.

    Вже після першого курсу Ви зможете випробувати себе як фахівець з поведінки споживачів, після другого – здійснити власне маркетингове дослідження, на третьому – написати цілий проект «бізнес-план».
     Навчання відбувається в активній формі у вигляді ділових ігор, де моделюється будь-яка ситуація. Тренінги, обговорення кейсів за круглим столом, відкриті лекції, на які запрошуються провідні вітчизняні та іноземні фахівці допоможуть Вам стати висококласним спеціалістом. Ви маєте можливість самі переконатися наскільки це цікаво, переглянувши відео-звіт однієї з Ділових ігор з дисципліни «Психологія PR та реклами» студентів випуску 2011р. 
    http://www.youtube.com/watch?v=B64DXm3K_Qk


    Відкрита лекція доцента Сопілко Н.Ю.
    Російського університету Дружби народів
    (Росія, Москва)
    «Основні тенденції сучасного маркетингу: маркетинг 3.0»

    Студенти нашої кафедри постійно приймають участь у проведенні маркетингових досліджень для підприємств міста та області, організації та проведенні рекламних і PR-заходів.

    Студенти-маркетологи проводять PR-акцію під час Дня відкритих дверей

    Проведення опитування та підготовка звіту про проведені маркетингові дослідження

    Ви матимете змогу поглибити свої знання та розширити професійний кругозір на Міжнародній студентській конференції англійською мовою Majesty of Marketing  (ВКонтакті)яку постійно проводить кафедра маркетингу, а також відвідати конференції інших закладів освіти за підтримки Національного гірничого університету. 


    Нагородження переможців щорічної
    Міжнародної студентської конференції «Majesty of Marketing» 2006-2011рр.

    konf5226.JPG Студенти нашого університету постійно приймають участь у різноманітних заходах, конкурсах, олімпіадах, де займають призові місця. Це Всеукраїнські студентські олімпіади зі спеціальності «Маркетинг», щорічні Форуми практичних маркетингових знань «В2В», Конкурси маркетингових планів, що проводиться CEUME, Придніпровський фестиваль студентської реклами, Бізнес гра «Promar» та інші, які проводяться провідними навчальними закладами України та Росії.

     

    Студентка 4-го курсу напряму Маркетинг отримала дипломом ІІ ступеня за участь у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг»,
     15 квітня 2011 р., м. Київ.

    © 2006-2017 НГУ Інформація про сайт