Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

НОВИНИ







2 березня 2015 р. кафедра маркетингу під час профорієнтаційної зустрічі зі студентами Дніпропетровського монтажного технікуму організувала та провела профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху».

     


DSC_8960_NEF_embedded.jpg

На початку заходу випускники Дніпропетровського монтажного технікуму, а нині студенти скороченої форми навчання спеціальності Маркетинг, виступили з власно розробленою у межах дисципліни «Рекламний менеджмент» презентацією щодо навчання у Національному гірничому університеті.

Дві команди гравців, розпочали гру, яка мала на меті вирішення пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі з представників студентських груп самого Дніпропетровського монтажного технікуму та його колишніх випускників під керівництвом викладачів кафедри маркетингу.

DSC_8987_NEF_embedded.jpg


Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх. Постійні імпровізації учасників гри додали додаткових емоцій також і організаторам.

Кафедра маркетингу вітає переможців та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет посприяє розвитку маркетингових задатків у кожного, та навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому!

 
DSC_9040_NEF_embedded.jpgDSC_8918_NEF_embedded.jpg


DSC_9030_NEF_embedded.jpg DSC_8929_NEF_embedded.jpg

            





Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт