Національний гірничий університет — відповідність Часу

"MAJESTY OF MARKETING"
IX Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених.
11 - 12 грудня 2013.

  • Аrellano M.J.J, Nonprofits marketing as a tool of business management Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Abramov I., Environmental measures as an attribute of marketing success Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Aksyonova N., Ways of preventing grammatical interference in translation Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Alekseenko V., Tyul’panova A., Intrinsic motivation as a tool of personnel management Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Alexandrova M., Promotion policy for corporate clients Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Antonova A., It outsourcing in banks Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Babak T., Research marketing tools, which improve the life of people with disabilities Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bakun A., The key particularities of guerrilla marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bernat'ska U., Marketing in publishing business Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bichan A., Fitness industry in Dnepropetrovsk Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Biloshevska O., Progress trends of logistics services market in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Akchurina A., "Mystery shopping" technology Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., livadska M., Advertising slogan efficiency Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Pavlyk V., Rebranding Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Samoylyuk V., Impact of color on emotional perception of advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondarenko Н., Anti-crisis PR in the hospitality industry Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bozhko A., Corporate social responsibility of pharmaceutical companies as a component of PR-strategy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Budinskaya O., Application of marketing concepts while minimizing immobilized funds invested in materials Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Buhtiyarova M., The influence of advertising on children Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Burnasheva A., International marketing, as one of the main managers instruments of foreign economic activity Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Butko B., Synergetic benchmarking: a new instrument for innovation management Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Chalaja V., Free marketing for photographers Локальный ресурс Локальный ресурс
  • Chehranova T., The advattages and disadvattages of advertising on the Internet Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Demchuk A., How to benefit from negative advertisement Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dikun O., Computer technology market research Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dobush Yu., Identification of realization direction of marketing strategy of balneological resorts development Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Donchenko M., Shulandt L., What are the new trends in marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dontsova E., The effectiveness of David Ogilvy’s methods in modern ADS Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dovbnya O., Marketing research in education sector Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dubovik O., Instagram as instrument of marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dudnic M., Interdependence of PR and advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dudnyk K., Branding and changing of focus group's behaviour Репозитарий НГУ
  • Efimova L., The games we pay Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ekpobodo Ovwigho Raymond, Engineering education in the development of nigerian economy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Fedko S., Ambient media and crowdsourcing: ways of connection Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Fedorova A., The opening of a new filial branch center of a sale of purified water Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Frolov D., 3D advertising. the novelty on the advertising market in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Frolova K., Shuvalova M., Marketing researches of educational process Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gancheva L., The necessity of Internet - marketing in the modern world. promotion of products and services in social networks Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gerasimchuk E., Social media marketing Репозитарий НГУ
  • Getman D., Conceptual genesis of financial competitiveness Локальный ресурс
  • Golub V., Guerrilla marketing strategy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gorbunov R., Developing a marketing strategy: targeting and positioning Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Grechyn A., The new way of modern ADS Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Grygorskyi N., Marketing as a forming means of our needs Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gritsenko V., Marketing challenges in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Herych O., A market of express delivery in Ukraine: status and prospects of development Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Hossain Md. Nazmul, Globalization, global economic dynamism & global recession index Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ignatchik Y., Marketing activity at the industrial enterprises: promotional mix Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ihnatenko Yu., Marketing tools impact on the consumer behavior Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ivanova T., How to make goods realization more effective – new approaches to work with clients Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kabashna O., Why marketing of high technology differs from traditional? Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kalganova L., Marketing moves for a business Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kalugina J., Perspectives of the Internet-branding in hotel business Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kirova A., Especially the use of benchmarking in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kizilova M., Voluntary environmental certification as a method of creating competitive advantage Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kluyeva E., The poster, as the main type of advertising Локальный ресурсРепозитарий НГУ
  • Koba A., Market analysis of restaurant services in Dnepropetrovsk Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kobets M., Kobets Yu., The investigation of consumer attitude to dental preparations in case of ideal point Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Komarnytska M., Ekomarketing in ukraine: problems and prospects Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Konushij S., The impact of information resources on marketing opportunities firms Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Korochentseva N., Tourist marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kosar O., Using of crm-systems in forming of competitional merits of enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kovaleva L., Advantages & Disadvantages of Eco-branding Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Krasavina V., Power industry: the necessity of marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Krikovtsev O., Holistic marketing- new paradigm Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kruhlenko L., Yelyseyeva N., Rusakevych T., Negative emotions in advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kubrychenko N., Segmentation of children all-round development services consumers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kulynyak I., Hliantseva O., Internet-branding as a marketing instrument: advantages and disadvantages Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kutlyeva G., Business management system project Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kuvaeva T., Inter-company cooperation as a form of indirect sales channel in the foreign market on the example of machine-building enterprise Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Latun V., The specifics of advertising around the world Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Lelukh E., Marketing of partnership relations Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Lepeshenkova A., Twitter in the marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Lin’kov M., The 8 Ps for making a successful plan Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Lylyk M., Overview of policy documents in the field of non profit organizations at eu level Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Lytovchenko E., Peculiarities of the perception of social advertising youth Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Malashenko K., Inbound marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Manayenko K., Peculiarities of book products advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Manelyuk L., Innovative tools of internet marketing for efficient business Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Martirosova K., In-store TV commercial Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Martynyuk A., Event study methodology in conducting research Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Matskal V., The perspectives of marketing development in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Milovidova A., Eco-products manufacturing: profit for the producer, benefit for the customer Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Mironenko V., Strategy marketing firm Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Mironenko V., Product placement Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Morgun M., Strategist's toolkit: strategy maps Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Muntyan A., Adversting as the greatest art of the 21th century Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Murshed Helal, How to reach economic growth of bangladesh by 2050 Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Musaeva Z., What is marketing? Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Naidon O., Methods and approaches of pricing in Ukranian business activity Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Nepokulchytska K., Flash mobs for powerful PR campaign Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Nikiforova N., Ryumin D., Importance of colors in building a strong brand Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Nikolayeva V., The influence of marketing communications on consumer buying behavior Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Novak A., Rfid – technology: its advantages and disadvantages Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Osvald M., Transfer pricing in internal marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Pantikova Z., Vahutko V., Gromova A., Instruments of modern communication Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Phomenko R., Psychological characteristics of the consumer Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Phomenko R., System of neuro-marketing as motivator of retail networks evolution Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Pilova D., Insights into level assessment of enterprise economic security Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Polovnikov I., Spam. Why is there no sense in such a thing? Репозитарий НГУ
  • Prebilskiy S., Advantages of the interactive marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Prebilskiy S., Marketing of mobile and desktop applications Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Prijmak D., Marketing. marketing research Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Pristyazhnyuk T., Evolution of marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Puzyreva H.,Situational factors that affect people’s buying behavior Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Puzyreva S., What kind of advertising the most famous brands use? Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Radchuk Y., Brand policy in Ukrainian market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Rakova S., Socialethic marketing as effective instrument of development in the globalized world Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Rizhko I., Kulynyak I., An advertisement in the computer games Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Romanovska S., Grebneva O., Features of SMM on the B2B market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Rylskikh A., Ecological strategies and companies’ images Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sadkov S., The importance of balance between efficiency and innovativeness for modern it industry Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sai D., Analysis of the Ukrainian soft drinks market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Samay I., Modern state and prospects of market of milk and milk products development Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sereda M., Palyvoda m., Fancy marketing secrets from apple Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shchur K., Pizza packaging options Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shepel Ya., Promote a new product on the market of printed products Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shevchuk E., Archetypes in advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shynkarenko D., New generation of consumers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shpynov A., Big data analysis VIA payment system Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shubina A., Pros and cons of traditional and Internet marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shyrii A., Outdoor advertising on the market catering Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sivokon Т., How to influence consumers and their buying decisions Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Skorovarova M., Apple promoting in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Skryabina E., Marketing wars: mistakes and successful steps Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sl'otkova A., Brand awareness Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Slyusar R., First steps to marketing a small business Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sokil Yu., Eco-marketing and eco-logistics in innovation activity of enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sokurenko A., Yandex metrics Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sopilko N., Myasnikova O., Outsourcing is a challanging form of international industrial cooperation Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sopilko N., Patrikeev S., The innovation and technology perspectives of the Russia-Ukraine cooperation Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Starovoida V., Ironware industry in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Svieshnikova Y., The art of efficient advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Torba Т., Mineral/drinking water market in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Tretiak Yu., Effect of internal marketing on labor productivity at the enterprise Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Tsybulko А., Development of modern marketing staff-technologies in activity of domestic enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Tsyupko O., Restaurant image of Lviv Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Tymoshenko O., Factors of formation the competitiveness of production of iron ore enterprise Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Umurpashaev V., Management decision for development and maintenance of production system of organization Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Vargan V., Sensory branding Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Varianychenko A., Segmentation of polish market of confectionery produkts on the basis of sweeteners Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Voronova І., Cоca-Cola & Pepsi: The war of giants Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Voytovych I., Branding in domestic and global practice on the examples of “Nestle” and “Roshen” companies Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kruhlenko L., Krasko A., One-price stores Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kruhlenko L., Krasko A., Methods of the "Hall test" and "Home test" in marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kruhlenko L., Lankina O., Basic tools of advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kruhlenko L., Lyashenko S., Factors influencing the perception of advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kurbatova T., , Nechaev D., Content marketing strategy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kurbatova T., , Ositrova V.. , Transport advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Yelizarova k., , Bugai s., The management of brend Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov І., Yelyseyeva N., Stepanyuk M., Marketing of “Boring” goods Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarova K., Kruhlenko L., Krasko A., Demarketing in dealing with undesirable customers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarova K., Kruhlenko L., Loboda I., Provocation in advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YIfan Guo, Export-oriented economy in China Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zhirov V., The advantages of working with an advertising agency Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zhurova E., Marketing research of Ukrainian sportswear market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zlatova I., The promotion of the national car brand Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zolotukhina A., Development of the producer’s marketing plan of information and marketing system likis Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • © 2006-2017 НГУ Інформація про сайт