Національний гірничий університет — відповідність Часу

"MAJESTY OF MARKETING"
VIII Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених.
4 - 6 грудня 2012.

  • Abdurahmanov Abas, Onwudinjor Chinedu Emmanuel. Current innovative activity in China Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Alekseeva A., Burnasheva A.. Logo and its impact on consumers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Arakelova I. Referentation in marketing communications system Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Babenko A. The value and benefits of it service outsourcing for small business and the culture of its consumption in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bakun A. The role of goody bags in promotion process Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bobritskaya D. The trends of advertising campaigns in the advertising services market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Avdeychik N. Advantages and prospects of multi-level marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Bebko I. CRM-system in modern marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Chichkan A. The role of a trade mark in forming a company’s image in foreign markets Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Lankina O. The technology of neuromarketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarov I., Mazurenko N. Innovative marketing communications Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarova K., Dudnyk A. Leafleting іn advertising activity Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarova K., Matvienko A. The principles of internet marketing concept Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondar I., Yelizarova K., Slyusarenko A. Lateral marketing – the new marketing technology Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bondarenko l. On the estimation of competitiveness of mine dump trucks with operation conditions taken into account Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Boyko D.O. Marketing policy promotion for technology recycling Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Brayko A. The trends of ukrainian and world beer market development Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Brynkova K. Features of interactive marketing in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Budinskaya O. Application of marketing instruments to minimize and reproduce material costs of the industrial enterprize Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Bugaev D. Geоmarketing as an innovative tool to attract customers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Burnasheva A., Alekseeva A. Touch marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Chekan N. Development of virtual event marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Chepurnenko M. Using internet technology in marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Chernenko O. Peculiarities of the system information flows Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Chernevich E. Marketing activities during the innovation process: interaction of research and development Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • CHERNYUK K. The project of information support in the system of HR management improvement developed for the enterprise Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dolmatova K. Customer involvement to the interaction with the company Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Domaeva O.U. Sales promotion Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Doroshenko A. Marketing research for llc "let's go with us" Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Dovzhenko I. Market share analysis of agricultural combines «claas» in the ukrainian market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Draganchuk O. Necessity for adaptive positioning of a product on a market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Efimova L. Importance of positioning in marketing plan implementation for the food-service enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ekpobodo Ovwigho Raymond. Engineering education as way to knowledge society Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Fawzi Thomas. Influence of non-governmental organisations on innovative activities in sierra leone Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Fedko S. Synthesis of environmental and social marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Fedotova A. Innovative technology as a factor of competitiveness Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Fesyk O. Personal branding Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Frolov D. Eco marketing. Positive and negative consequences for the company Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Garanina I. The specificity testing of advertising message Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • GETMAN D. Mechanism of rising competitiveness of agricultural enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gnatuk O. Selection of the assortment policy of the company «итем» on the market of grape seedlings Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gnitetskyi I. Specifics of the effectiveness evaluation of the technology park activity Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Golub V. Meme-jacking as a marketing strategy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Gorb G. CRM as a tool of customer’s loyalty Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Grechyn A. CRM technologies in the hospitality industry Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Guzenko M.A. Role of marketing in the activities of the noncommercial subjects Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ivanova T. Corporate culture as instrument of management: comparative analysis Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ivashchenko A. Marketing and advertising translation Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kabanova Y. War of the brands: Coca-Cola & Pepsi Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Khanaferova I. Selection of synthetic advertising medium for commercial business card of company "Mitovit" Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • KHOROSTETSKAYA M. Problems of marketing innovations development in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kirichenko A., Pavlenko A. Ways and methods to increase competitive strength of the companies operating in the pharmacology market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kizilova M. Marketing approaches to support the environmental innovation development of industrially regions Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Koptsyukh O. Practical aspects of using advertisment in tourism industry Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Korennaya Y. Consumer behaviour Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Korshunov Yu., Krasavina V. The role of complex mathematics in dramatic marketing improvement Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kosar O. Practical aspects of formation of distribution channels of products Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kovaleva L., Sereda M. Implementing a conference marketing strategy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kozeko A. How the changes in advertising influence its efficiency Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kubrychenko N. Research of children centre “Radost” external environmental factors Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kuprina I. The method of advertising activity assessment like a content-analysis in sphere of educational services Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kuravlev V. Effective marketing for small enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kurza J. The brands’ heroes – the giants of future Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kuvaeva T. Comparative characteristics of the consumer properties of dryers for the woodworking industry Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kuzmenko J. How to develop a marketing strategy? Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Kuznetsova E. Conditions for innovative activity in russia Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • LatunV., Kalganova L. How discounts influence people Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Lukyanenko V. Mobile marketing strategy: branded games Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Malyshkina O. Managing integrated marketing communications Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Marius Vacarelu. Marketing, sport and legal system Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Martynyuk A. Share price response to earnings announcements Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Masyuk M. Research of factors influencing consumer choice at the purchase of jeanswear at the district market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Moldavanu A. Marketing strategies Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Morgun M. Relationship marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Myasnikova O. A commercial bank personnel management competitiveness improving based on the non-financial motivation forms Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Nagornaya A. Features a consumer brand perception Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Nepokulchytska K. Viral advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Nikolayeva V. The consumer innovativeness research: the theoretical definition Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ovchynnikova A. Peculiaritities of the marketing risk assesment in investment projects Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Palivoda M. The war of burgers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Pankevych A. Customer value in industrial marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Patrikeev S. The influence of advertising on the demand forecasting Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • PIDVALYUK Y. Problems and prospects of marketing development in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Pilova D. Managing enterprise economic security level Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Plokhotniuk A. Using atl and btl in marketing activity Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Polishkevich E. Nasikan N. Implementation of marketing concepts from the development of a starbucks cafe Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Prihodko V. Identifying the target segment in order to develop an advertising campaign for the "technomash-dnepr" pumping company Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Prokopenko K. Consumer psychology and the influence of advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Puzanova A. Psychology of music perceiption in advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Ribakova N. Market research cereal ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Rudenko A. Efficiency and urgency of business processes reeingineering: international and domestic experience Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sai D. On ukrainian labor market needs in marketers Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Savytska І. Event-marketing in product promotion on market Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sevastyan K. Figuring target customers in order to develop an advertising campaign for a furniture company "inlux" Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shchur K. How to name and brand your products? Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shinkarenko D. Tkachenko I. Targeting in promoting products in social network Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shpynov A. Google drive in marketing researches Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Shyrii A. Unethical advertising. Marketing to children Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sinits’ka V. Modeling of comprehensive efficiency assessment of hr management system at the enterprise Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sivokon T., Nikiforova N. Creative department in advertising the company, its role and functions Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sokurenko A. The analisys of the competitiveness of the investment project «your house» Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sopilko N., Zhuravleva E. Effects of Russian – Ukrainian relationships development in conditions of regional economic integration Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sorokina V. Linking a brand's equity to its identity Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sotnichuk A. Effectiveness of non-standard advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Sotnikova Y. How to avoid marketing translation mistakes and blunders Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Starovoida V. Competitiveness of american hotel Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • STOLIAR J. Competitive ability of product Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Strelets I. The influence of socio-cultural factors on the strategy to promote tourism operator Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • SVIETLOV A. Development prospects for transnational production networks in north america Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Taranenko A. Impact of political factors on the company "dtek" (coal) Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Tonkonozhenko K. How to translate marketing materials Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Trepov A. Qr-code in marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • TSAPUK O. Innovation development in interrelation with marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Tymoshenko O.O. Identifying the priority approach of sales activities for iron-ore enterprises Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Urgel E. Market features of the salon services for the women in novomoskovsk Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Varenyk O. Functioning of the marketing educational services in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Vengerovsky A. Social factors that have a direct impact on restaurant business Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Vinogradova N. Zaytseva M. Social marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Voytushenko K. Essence and characteristics of political advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yavors’ka K. Business portfolio as strategic marketing management’s object Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROV I., KRUHLENKO L., LOBODA I. Sampling as a tool for btl-advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yelizarov I., Kruhlenko L., Lyashenko S. Tactical marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROV I., KRUHLENKO L., СHORNA Y. Private trademarks in Ukraine Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROV I., KRUHLENKO L., MALYSHEVA A. Features of the non-commercial marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROV I., KRUHLENKO L., RUSAKEVYCH T. The practice of the viral marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROVA K., SOKOLOVA S., GORISLAVETS T. Marketing of loyalty Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROVA K., YELYSEYEVA N., SHELYUZHENKO R. Cooperative advertising Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • YELIZAROVA K., YELYSEYEVA N., STEPANYUK M. Role of advertising in the marketing strategy Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yereskov A. The essence and benefits of bluetooth - marketing Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yerohondina I. Marketing strategy of big corporations Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Yushchuk P., Dzyaba Y. The importance of slogan for branding Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zadnipryanaya K.O. Marketing in activity of non-profit organizations Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zhirov V. David ogilvy’s methods Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • Zyuzin V.O. Level of income of population: the current state and perspectives Локальный ресурс Репозитарий НГУ
  • © 2006-2017 НГУ Інформація про сайт