Національний гірничий університет — відповідність Часу



08.12.2014

111211.jpg


05.12.2014
Участь викладачів кафедри маркетингу у методичному семінарі у Бранденбургського технічному університеті Котбус-Зенфтенберг (м. Коттбус, Німеччина).
 Більш детальнійше тут


28.11.2014 


Шановні колеги, починається підготовка до проведення другої Всеукраїнської конференції студентів, аспіратнів та молодих вчених: Молодь: наука та інновації.     
                    
Запрошення

13.11.2014


majsoc2014.jpg

13.11.2014
logo Ananas.jpg


Печатна реклама випускниці кафедри маркетингу Національного гірничого університету Ханаферовой Інни увійшли в число кращих на фестивалі соціальної реклами «Ananas». 

Детальніше…

08.11.2014


31.10.2014


На кафедрі маркетингу Державного ВНЗ «Національний гірничий університет» у партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні та Українською Асоціацією Маркетингу було проведено Круглого стіл «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі».  
Детальніше…

15.10.2014 


Запрошуємо до участі у ІХ міжнародній науково-практичній конференції "Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України", яка відбудеться 3-5 грудня 2014 року у Хмельницькому національному університеті.
 
Запрошення


14.10.2014




14.10.2014


З вересня 2014 р. кафедра маркетингу розпочала програму занять з використанням міжнародної системи дистанційного навчання студентів - E-Learning-Plattform «ECO-Campus», яка розроблена Німецьким агентством інтернаціональної співпраці - GIZ та підтримується на партнерських засадах Бранденбурзьким технічним університетом Коттбус-Зенфтенберг - BTU (Німеччина).  
Детальніше…

01.10.2014


У жовтні 2014 р. Національний гірничий університет відзначив 115-річчя 
 
 

logoUAM.gif

18-19 вересня 2014 року викладачі кафедри маркетингу Національного гірничого університету прийняли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти»..  
Детальніше…


Київський національний університет технологій та дизайну запрошує молодих учених та студентів взяти участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», яка відбудеться 14 листопада 2014 року.
  Запрошення


1 вересня.jpg 

1 курс.jpg
Увага!
Організаційні збори зі студентами 1 курсу (гр. МКфе-14-1, МКфеС-14-1) відбудуться 1 вересня 2014 р. об 11-00 в ауд. 4/93

магистры.png
Увага!
Студенти-магістри групи М-МК-13 (заочна форма навчання) 
Організаційні збори з виробничої практики відбудуться 1 вересня 2014 р. о 18-30 в ауд. 4/93

магистры.png
Увага!
Студенти-магістри групи МКмв-14 (вечірня форма навчання) 
Організаційні збори з виробничої практики відбудуться 1 вересня 2014 р. о 17-30 в ауд. 4/93

магистры.png
Увага!
Студенти-магістри групи МКм-14 (денна форма навчання) 
Організаційні збори з виробничої практики відбудуться 1 вересня 2014 р. о 12-00 в ауд. 4/93


 
незалежність 2014.jpg


Національному гірничому університеті вручили дипломи магістрам-відмінникам 
Двадцять третього липня в гірничому в урочистій атмосфері вручили дипломи магістром 84 випускникам, серед яких були випускники магістратури кафедри маркетингу. Ректор НГУ, академік Геннадій Півняк привітав хлопців та дівчат та зазначив, що всі вони – талановиті та неповторні, а сьогоднійшній день – початок їх нового шляху розвитку, становлення як нового європейського покоління.  


Вітаємо студентів груп МКрм-13-1, МКсу-13-1 и МКмв-13-1 з успішним захистом магістерських робіт 
 
дипломирование 2014.jpg


Відкрита лекція Голови Української Асоціації Маркетингу Лилик Ірини Вікторівна

17 червня 2014 р. о 14-00 в аудиторії 4/93 на кафедрі маркетингу Національного гірничого університету відбудеться відкрита лекція Голови Української Асоціації Маркетингу Лилик Ірини Вікторівна на тему «Індустрія маркетингових досліджень в Україні».  
logo_UAM.gif


10 червня о 10.00 в аудиторії 3/26 рамках проекту TEMPUS ECOMMIS «Дворівнева програма навчання електронній комерції для забезпечення потреб інформаційного ринку України, Росії та Ізраїлю» відбудеться майстер-клас від професора Вільнюського університету ім. Гедемінаса (Литва) Нарімантаса Казимераса Палюліса за темою «Е-комерція: передумови розвитку та новітні інструменти е-маркетингу». 



Кафедра маркетингу спільно з відділом підготовки персоналу Приватбанку почали ініційовано довгостроковий проект додаткового навчання для студентів спеціальності Маркетинг за програмою «Онлайн практика». 

Детальніше…


27 травня 2014 року відбулося відкриття навчально-тренувальних курсів «Бізнес-планування» згідно Програми НАТО-Україна з перепідготовки колишніх військовослужбовців. У цьому році це перший подібний курс в Україні.

   Детальніше… 


VII міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті»

Українська асоціація маркетингу, Варненський економічний університет (Болгарія), Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановськогозапрошує прийняти участь у  VII міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті» » яка відбудеться 14 травня 2014 року.

Запрошення ч.1, Запрошення ч.2


Науково-практична студентська конференція «Маркетинг очима студентів»

Кафедра маркетингу ДВНЗ «НГУ» запрошує прийняти участь у щорічній науково-практичній студентській конференції «Маркетинг очима студентів» яка відбудеться 25 квітня 2014 року.

Запрошення


Студенти спеціальності маркетинг Національного гірничого університету у Києво-Могілянської Бізнес Школи (KMBS)

Студенти спеціальності маркетинг Національного гірничого університету прийняли участь у зустрічі з викладачами та випускниками Києво-Могілянської Бізнес Школи (KMBS), яка проводилася за інформаційної підтримки Дніпропетровської торгово-промисловї палати.
У рамках зустрічі учасники приймали участь у обговоренні кейсу та презентації KMBS. 

детальніше…


ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
Шановні колеги !

Башкирський державний університет, Інститут економіки, фінансів і бізнесу та кафедра іноземних мов для професійної комунікації проводять 20-25 травня 2014 року Третю всеросійську студентську науково-практичну конференцію (з міжнародною участю) "Молоді дослідники та наука: реальність і перспективи". Робочі мови: англійська, німецька, французька, італійська. Конференція проходитиме в дистанційному режимі. За підсумками конференції буде видано збірку матеріалів конференції. 
детальніше…


ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА INTERNET-КОНФЕРЕНЦІЯ «МЕНЕДЖМЕНТ І МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»
(державна реєстрація від 03.12.2013 р . № 815 )

Кафедра менеджменту та маркетингу в фармації Національного фармацевтичного університету Міністерства охорони здоров'я України (м. Харків) запрошує Вас взяти участь у ІІ Міжнародній науково-практичній Internet-конференції «МЕНЕДЖМЕНТ І МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ», яка відбудеться 27 - 28 березня 2014 року. 
детальніше…

Palehova.jpg
Щиро вітаємо доцента кафедри маркетингу, к.е.н. Палєхову Людмилу Львівну з нагородженням медаллю ЗНАК ВДЯЧНОСТІ НГУ (рішення Вченої Ради Державного вищого начального закладу «Національний гірничий університет»). 



Кафедра маркетингу НГУ разом з Українською Асоціацією маркетингу провела щорічну Міжнародну науково-практичну конференцію студентів та молодих вчених «MAJESTY OF MARKETING» 11-12 грудня 2013 р. (Робоча мова конференції – англійська).
Детальніше про конференцію...



1 место.jpg 2 место.jpg
3a место.jpg 3б место.jpg







Кафедра маркетингу НГУ разом з Українською Асоціацією маркетингу запрошує прийняти участь у щорічній Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «MAJESTY OF MARKETING» 10-12 грудня 2013 р. (Робоча мова конференції – англійська).
Детальніше про конференцію...


26 вересня 2013 року відбулося відкриття навчально-тренувальних курсів «Бізнес-планування» згідно Програми НАТО-Україна з перепідготовки колишніх військовослужбовців.
   Більш детальнійше тут 


Студентка-магістр спеціальності маркетинг, «Королева Європи - 2013» Ганна Жадан (Коба) візьме участь у фотосесії для престижного журналу в США
   Більш детальнійше тут 


Вперше в Інституті економіки Національного гірничого університету був реалізований проект з семестрового навчання студентів у Бранденбургському технічному університеті - БТУ (м. Коттбус, Німечина).
 Більш детальнійше тут 



Київський національний університет технологій та дизайну запрошує молодих учених та студентів взяти участь у Всеукраїнській науковій конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», яка відбудеться 15 листопада 2013 року (м. Київ).
      Запрошення


Студенти спеціальності маркетинг Шпиньов Артем та Бакун Анна у вересні 2013 р. відвідали Міжнародну школу лідерства "Арго"
   Більш детальнійше тут 


Студенти та викладачі кафедри маркетингу відвідали відкриту лекцію професора Варшавської школи економіки пана Лешека Бальцеровича.
    У Національному гірничому університеті 7 вересня 2013 року приймали високоповажних гостей Республіки Польща – Генерального консула Республіки Польща у м. Харкові пана Яна Граната та професора світової економіки пана Лешека Бальцеровича.
   Студенти та викладачі кафедри маркетингу відвідали відкриту лекцію професора Варшавської школи економіки пана Лешека Бальцеровича, загальновизнаного експерта з питань макроекономіки, відомого на пострадянському просторі як автора «Плану економічних реформ», так званої «шокової» терапії, застосованої в Польщі у 1991 році. Саме лекція професора Бальцеровича «Шляхи посткомуністичних країн до ринкової економіки. Порівнювальний аналіз» ознайомила слухачів з досвідом, від якого залежить економічний успіх окремих країн. Із зали лунали чимало запитань, на які лектор намагався дати вичерпні відповіді.




Кафедра маркетингу вітає всіх студентів та викладачів з початком нового навчального року! 






Приглашаем Вас принять участие в IV Международной научной конференции «Инновации в создании и управлении бизнесом», которая проводится совместно Российским университетом дружбы народов (кафедра инженерного бизнеса и управления предприятием) и Национальным горным университететом (кафедра маркетинга). По результатам работы конференции будет опубликован сборник статей в издательстве Российского университета дружбы народов. Запрошення



Palehova.jpg
Доцент кафедри маркетингу Людмила Львівна Палєхова відвідувала Бранденбурзький технічний університет Коттбус з метою професійного стажування.
    З 29 квітня по 15 травня доцент кафедри маркетингу Людмила Львівна Палєхова відвідувала Бранденбурзький технічний університет Коттбус з метою професійного стажування. Під час візиту до німецького університету Людмила Львівна відвідала лекції та практичні заняття провідних вчених кафедр маркетингу та ресурсного менеджменту Бранденбурзького технічного університету, у тому числі за тематичними блоками: «Основи ресурсного менеджменту», що проводилися проф. М. Шмідтом (M. Schmidt); «Стратегії ринкового розвитку на основі інструментів екологічного менеджменту», що проводилися проф. М. Брушем (М. Brusch) та проф. Е. Стубер (E. Stüber); «Розробка екологічно-чистих продуктів», що проводилися проф. Д. Байером (D. Baier); «Ціноутворення на «зелених» ринках», що проводилися проф. Д. Байером (D. Baier). Також було обговорено європейські та українські підходи до викладання тем щодо ринкових методів впровадження екологічно сталої продукції та виробництв на методичних семінарах.
     У галузі науково-дослідної роботи проведено ознайомлення з сучасними науковими методиками, що розроблені та активно використовуються фахівцями кафедр ресурсного менеджменту та маркетингу Бранденбурзького технічного університету для дослідження ринку екологічно сталої продукції та виробництв, у тому числі з урахуванням тенденцій добровільної екологічної сертифікації. Також обговорювалися можливості співпраці кафедри маркетингу НГУ з факультетом ресурсного менеджменту німецького університету, у тому числі у напрямку обміну студентів за семестровими програмами і презентовано наукові та методичні здобутки кафедри маркетингу гірничого на засіданнях кафедр ресурсного менеджменту та маркетингу БТУ.



Cтудентка групи МК-10-1 спеціальності маркетинг Марія Кізілова навчається у Бранденбурзькому технічному університеті за семестровою програмою екологічний менеджмент та маркетинг.



Вітаємо кафедру маркетингу з черговою почесною нагородою.
   



Щиро вітаємо професора кафедри маркетингу, доктора економічних наук, професора Багрову Інну Василіївну з нагородженням медаллю ЗНАК ВДЯЧНОСТІ НГУ (рішення Вченої Ради Державного вищого начального закладу «Національний гірничий університет») з нагоди її 75-річчя.
 



Асистент кафедри маркетингу Ніколаєва Валерія Костянтинівна успішно пройшла стажування в Університеті прикладних наук Фонтіс (м. Ейндховен, Нідерланди) та взяла участь у Business Week в Університет прикладних наук у м. Роттердамі (Нідерланди) з 6 по 26 квітня 2013 р..
    Під час візиту до Університету прикладних наук Фонтіс в рамках проекту “TEMPUS – ECOMMIS” асистент кафедри маркетингу Ніколаєва Валерія Костянтинівна прийняла участь у серії тренінгів з «Електронної комерції», в рамках яких було прослухано наступні курси:
• Інтернет-маркетинг та соціальні медіа;
• Інтернет-реклама;
• Основи SEO-оптимізації;
• Афіліативний маркетинг;
• Електронний бізнес;
• Електрона комерція та правові аспекти електронної комерції;
• Викладання як мистецтво. Практика застосування електронного обладнання в процесі викладання.

За результатами проходження тренінгу:
• вдосконалено практичні навички з викладання практичних завдань з напрямку «Маркетинг»;
• отримано методичні матеріали за напрямком тренінгів та посібники, на базі яких буде розроблено навчально-методичне забезпечення дисциплін у ДВНЗ «НГУ»;
• ознайомлено з особливостями організації навчального процесу в Університеті Фонтіс - методикою проведення лекційних та практичних занять, перевірки знань, оцінювання студентів
• в рамках тренінгу прийнято участь у симуляційній діловій бізнес-грі, яку планується відтворити в рамках практичних занять із студентами.

В рамках проекту “TEMPUS – ECOMMIS” було відвідано комерційну компанію “Paradigit”, напрямком діяльності якої є продаж та налагодження інформаційних систем, технологій та обладнання. Також було прослухано серію практичних тренінгів з організації процесу електронного бізнесу в умовах сучасного розвитку економічного середовища.
З 22 по 26 квітня під час візиту до Університету прикладних наук у м. Роттердамі було прийнято участь у міжнародному освітньому проекті Business Week за тематичним спрямуванням «Фінансовий менеджмент». У проекті було задіяно більше 40 студентів з вищих навчальних закладів 6 країн світу (Німеччина, Бельгія, Нідерланди, Росія, Україна, Чехія).
В рамках проекту Ніколаєва В.К. продемонструвала свої знання з економіки, маркетингу та менеджменту; свої лідерські та мовні здібності, відповідальну підготовку до проекту. Такі досягнення було відмічено організаторами учасниками проекту - Університетом прикладних наук у м. Роттердамі.




Ганна Жадан – “Queen of Europe”
Кафедра маркетингу вітає студентку 4 курсу спеціальності маркетинг Ганну Жадан з почесною нагородою – медаллю «За заслуги перед університетом» та отриманням почесного титулу “Queen of Europe” на першому міжнародному конкурсі “Top Model of the World 2013”.
    Студентка-четвертокурсниця НГУ Ганна Жадан стала Королевою Європи (“Queen of Europe”) на першому міжнародному конкурсі “Top Model of the World 2013”.
    Ще раніше Ганна брала участь в українських конкурсах «Красуня України 2009» (ввійшла в ТОП-5, красуня талант), «Міс Донбас open 2010» (фіналістка конкурсу), «Мисс Русская Волна 2011» (переможниця). А в цьому році ризикнула позмагатися в престижному конкурсі краси “Top Model of the World 2013”. Перший міжнародний конкурс - “Top Model of the World 2013”, який відбувся у Єгипті, запросив на конкурс незаміжніх дівчат віком від 18 до 26, зростом не нижчих ніж 172 см. Бажано мати якесь хобі (декламація, театр, образотворче мистецтво, спорт), тоді ти можеш претендувати відразу на ТОП-15. У Єгипті потрібно було готуватися два тижні самостійно і два тижні з усією командою конкурсанток.
    Нещодавно з рук ректора НГУ академіка НАН України Геннадія Півняка Ганна Жадан отримала медаль «За заслуги перед НГУ».



Василь Лук’яненко - відомий спортсмен і талановита особистість!
Кафедра маркетингу вітає студента 3 курсу спеціальності маркетинг Василя Лук’яненко з почесною нагородою – медаллю «За заслуги перед університетом».
  Студент-маркетолог НГУ Василь Лук’яненко займається BMX-cпортом – виконанням трюків на спеціальних велосипедах. «Спочатку, - розповідає Василь, - я катався на звичайному гірському велосипеді, бачив, як інші хлопці роблять трюки, а потім спробував сам».
    Перший ВМХ – велосипед йому придбали у 2006 році. Вже через два роки молодий спортсмен посів 1-е місце на змаганнях Red Bull Transformers Grand Final (Україна). На двох міжнародних змаганнях (у Чехії і Естонії) посідав почесне восьме місце, а у 2010 році ввійшов у четвірку переможців у Adrenalin Games (м.Москва, Росія). Зараз Василь – досвідчений спортсмен, якого знають далеко за межами України. Та й майданчики для тренування знаходяться у Європі, тому хлопцеві доводиться досить часто перетинати кордони рідної країни.
    В Україні Василь – один з найсильніших ВМХ-спортсменів. Своїм найвидатнішим досягненням вважає друге місце на змаганнях, де зібралися представники більшості країн колишнього СНД (2012 р., м. Краснодар, Росія).
   Безумовно, хлопець займається екстремальним і небезпечним видом сорту, тому, як він зізнається, кататися доводиться дуже обережно і з максимальною концентрацією. Заради власної безпеки на змаганнях і тренуваннях він користується спеціальною екіпіровкою.
  Деякі трюки настільки ризиковані, що їх доводиться виконувати максимально обережно. А взагалі краще не ризикувати і виконувати лише те, у чому впевнений. Від руху на ВМХ Василь отримує море позитивних емоцій. А надто, коли виграє на змаганнях або робить нові складні трюки. Для студента важливо й те, що він займається ВМХ професійно, що приносить йому невеликий прибуток.
    У планах молодого, але вельми перспективного спортсмена і талановитої особистості, - брати участь у різних міжнародних програмах, які надає НГУ для своїх студентів, вивчати англійську в лінгвістичному центрі. У спорті – тренуватися, брати участь у міжнародних змаганнях, де представляти НГУ й Україну. Василь не ставить якесь із занять на перше місце, бо спорт у нього сезонний – це літо. Восени, взимку і навесні Василь Лук’яненко сидить за студентською лавою й старанно «гризе граніт науки».
    Ректор НГУ академік НАН України Геннадій Півняк вручив Василеві Лук’яненку медаль «За заслуги перед університетом».



Визначені найкращі молоді студенти-маркетологи
23 квітня 2013 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченка.
       Вже традиційно на конкурс надійшла надзвичайно велика кількість робіт. З понад сорока, які надіслали студенти, до другого туру було відібрано аж 23 найкращих. Більшість матеріалів були виконані дуже якісно та професійно, тому авторитетне журі конкурсу, до складу якого входять провідні дослідники України, вирішило надати цього року п’ять призових місць (перше, друге, і три третіх), а також нагородити окремі роботи заохочувальними призами.
     Як зазначали на конференції представники компаній TNS в Україні, GfK Ukraine, IRS - цінність таких конкурсів полягає у тому, що студенти ще навчаючись можуть показати свої навички провідним спеціалістам. А ті, в свою чергу, можуть підібрати собі поповнення в компанію.
      Кафедра маркетингу Національного гірничого університету вітає студентів спеціальності маркетинг: Бобрицьку Дар’ю, яка посіла третє місце за актуальну тему: «Комплекс маркетингових комунікацій громадської організації» (науковий керівник д.е.н., проф. Решетілова Т.Б.) та Бічана Антона, робота якого була відзначена почесною грамотою та цінним призом від організаторів.
     Детальніше тут



Кафедра маркетингу вітає студентку спеціальності «Маркетинг» Куваєву Тетяну Володимирівну (гр. МКсу-08) з перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2012-2013 навчальному році у групі спеціальностей «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці».
   



Студенти-маркетологі поглиблюють знання професійної англійської мови та практичні аспекти майбутньої спеціальності
Цього року Національний гірничий університет втретє отримав грант Програми академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні (Fulbright Specialist Program - Project), в рамках якого до університету прибула провідний фахівець Інституту технології Нової Англії (США), професор кафедри управління бізнесом Хайді Аллен.
Студенти спеціальності маркетинг активно приймають участь у цієї Програмі. Так наприклад, під час однієї з лекцій студенти-маркетологи мали змогу не лише попрактикуватись в англійській мові, але і провести справжнє маркетингове дослідження на прикладі газованих напоїв.
Як зазначили майбутні маркетологи, їм було цікаво грати в маркетингову гру, розвивати навички спілкування англійською мовою з профілюючої теми.
1f9a7b60bf5bc85f54bf43b5b4d6d957.jpg f754fdda733614da842dd83d8223134a.jpg


qw2.JPG
П’ята профорієнтаційна гра «Маркетинг – шлях до успіху»
   13 березня 2013 р. кафедра маркетингу під час екскурсії до Національно гірничого університету організувала та провела з випускниками Дніпропетровського технікуму зварювання та електроніки імені Є.О.Патона профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху».
На початку заходу випускники технікуму ім. Є.О.Патона, а нині студенти скороченої форми навчання спеціальності Маркетинг, виступили з власно розробленою у межах дисципліни «Успішна презентація» презентацією щодо навчання в університеті.
Три команди гравців із самостійно обраними назвами під керівництвом своїх капітанів, розпочали гру, яка мала на меті вирішення п’яти пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі з представників студентських груп самого Дніпропетровського технікуму імені Є.О.Патона, викладачів технікуму та його колишніх випускників під керівництвом викладачів кафедри маркетингу.
Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх.
Постійні імпровізації учасників гри додали додаткових емоцій також і організаторам. Командний дух протягом гри не тільки дозволив виконати головне завдання усім трьом командам – «продати» журі свій товар, а і розв’язати запропоновані головоломки з маркетингу.
Результати гри дозволили визначити найкращих, диплом першого ступеня отримала команда «Етикетка».
Кафедра маркетингу вітає переможців та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет посприяє розвитку маркетингових задатків у кожного, та навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому!
 
   
   



Студенти 3 курсу спеціальності «Маркетинг» Шпіньов Артем і Сокуренко Антон прийняли участь по програмі НГУ у міжнародному проекті для студентів «Business Week», що проводився у столицы Латвії – Ризі.
У даній програмі приймали участь студенти з Бельгії, Голландії, Німеччини, Австрії та інших країн по програмі Erasmus mundus.
За програмою всі учасники були об'єднані в команди, в яких не повинні були знаходитися представники з однієї країни, що сприяло практиці англійської мови. Як завдання команди отримали проект по створенню логотипа для школи випускників при Banku Augustskola, яка дає можливість випускникам працевлаштуватися і співпрацює з ними в наслідку.
Створювати логотип потрібно було в графічних програмах, таких як Adobe Illustrator, Corel Draw та ін., що вимагало певних знань і навичок. Також кожна команда повинна була написати звіт, в якому суддям потрібно надати «легенду» логотипу, тобто викласти чому були обрані певні кольори, зображення, символи і т.п.

   
   
   



Reshetilova.jpg
Щиро вітаємо завідуючу кафедрою маркетингу, доктора економічних наук, професора Решетілову Тетяну Борисівну з нагородженням МЕДАЛЛЮ ЗА ВІДДАНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТУ (рішення Вченої Ради Державного вищого начального закладу «Національний гірничий університет»).
DSCN0866.JPG DSCN0871.JPG


  
465924438.gif


  
new-year-greeting-wallpaper-2013.jpg



Студенти спеціальності «Маркетинг» Сокуренко А. та Косолапов А. побували у Нідерландах в рамках проекту «Business Week».
Дана програма включає в себе 90 ВНЗ Європи (в тому числі і НГУ) і надає можливість студентам і викладачам обмінятися досвідом з різних економічних тематик, сприяє культурному обміну між країнами-учасницями. У цьому році «Business Week» відбувся на базі Роттердамського університету прикладних наук (М. Роттердам, Нідерланди) за тематичним напрямком «Ризик менеджмент», який зібрав понад 50 студентів з 10 вищих навчальних закладів 9 країн світу (Бельгія, Китай, Німеччина, Чехія, Латвія, Україна, Нідерланди, Польща, Фінляндія).   
Більш детальніше тут             
image.jpeg






120716570.jpg
960 українських військових пройшли перенавчання за підтримки НАТО  
У 2012 році на кафедрі маркетингу Національного гірничого університету
21 військовослужбовець пройшов перенавчання та отримав другу спеціальність в рамках Програми перепідготовки військовослужбовців «Україна-НАТО». 
Про цю подію також повідомила УНІАН з посиланням на Департамент преси і інформації Міністерства оборони України ( )
Більш детальніше тут
2843.JPG   IMG_57891.jpg



qw2.JPG
Профорієнтаційна гра «Маркетинг – шлях до успіху» 
    14 листопада 2012 р. кафедра маркетингу НГУ організувала та провела у Дніпропетровському монтажному технікумі для майбутніх абітурієнтів профорієнтаційну гру «Маркетинг – шлях до успіху». Організатори з боку технікуму радо зустріли ведучих гри, учасників та гостей.  
P1210762_новый размер.JPG   P1210744_новый размер.JPG



4- 6 грудня 2012 р. в ДВНЗ «НГУ» на кафедрі маркетингу відбудеться щорічна VI Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених “MAJESTY OF MARKETING» 
Конференція присвячена обговоренню актуальних для України питань маркетингу професійною мовою, яка використовується спеціалістами маркетингових служб організацій в англомовних країнах.
Участь у конференції безкоштовна.
Учасники конференції будуть мати змогу придбати збірку тез. 




Бажаємо успіхів нашим студентам групи МК-10-1 в участі у Бизнес-тиждні в Європі! 
1) Кизилова Марія та Шпиньов Артем. Бізнес-тиждень з 8 грудня по 18 грудня 2012 р у Школі бізнесу Католицького університету (Королівство Бельгія, м. Льовен) за тематичним спрямуванням «Економіка підприємства».
2) Лук’яненко Василій. МК-10-1. Бізнес-тиждень у Франції (Париж) с 9 грудня по 16 грудня, за тематичним спрямуванням "Навички створення компанії, управління компанією і корпоративної комунікації".
3) Сокуренко Антон и Косолапов Антон МК-10-1. Бізнес-тиждень в Голландії (Роттердам) з 12 листопада по 16 листопада в Університеті Фінансового Менеджменту за тематичним спрямуванням «управління ризиками».
Бізнес-тижні надають можливість студентам Західної та Східної Європи обмінятися досвітом за різноманітними економічними тематиками, а також сприяють культурному обміну між країнами-учасницями. В програмі будуть приймати участь студенти різних країн (Польщі, Бельгії, Франції, Голландії, Чехії, Латвії, Німеччини, Португалії). По закінченню програм кожен студент отримає сертифікат про участь.
Участь у зазначених заходах буде сприяти розвитку та зміцненню наукової та освітньої співпраці між ВНЗ України та ВНЗ Європи, а також обміну культурними традиціями.



СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ПРАЦЮВАЛИ ТА ПРОХОДИЛИ СТАЖУВАННЯ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
Влітку 2012 року студенти кафедри маркетингу, групи МК-09-1 - працювали та проходили стажування у Сполучених Штатах Америки. І тепер їм дуже хочеться поділитися своїми емоціями та враженнями з іншими студентами, та показати, що вони теж мають можливість відвідати далеку заокеанську країну.
Більш детальніше тут



СТУДЕНТИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ АКТИВНО ПРОВЕЛИ ЛІТНІ КАНІКУЛИ СТАЖУЮЧИСЬ В ЄВРОПІ!
Ось уже друге літо студентка МК-10-1 Кизилова Марія проводить літні канікули в Німеччині. У вільний від занять час Марія вирішила попрацювати волонтером на міжнародних проектах. Як правило, в таких проектах волонтерам дається можливість спробувати свої сили, наприклад, в організації музичного фестивалю в Голландії, реставрації середньовічного замку у Франції або побути в ролі захисника природи, встановлюючи екологічні покажчики на узбережжі Середземного моря.
Більш детальніше тут


120716570.jpg
27 вересня 2012 відбудеться відкриття навчально-тренувальних курсів «Маркетинговий менеджмент» згідно Програми НАТО – Україна з перепідготовки колишніх військовослужбовців
Навчально-тренувальні курси проводять фахівці “Центру маркетингових технологій” Національного гірничого університету під керівництвом завідуючої кафедри маркетингу, д. е. н., професора Решетілової Т. Б. По закінченню курсів 21 військовослужбевець отримають від керівника Програми НАТО-Україна пана Крістофера Штаудта свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразку.



Кафедра маркетингу вітає всіх студентів та викладачів з початком нового навчального року! 
1-september-titlepic-1.jpg



imw.jpg
11-12 квітня 2012 у м. Києві відбувся ІІ тур студентської Всеукраїнської олімпіади з маркетингу на базі Національного торговельно-економічного університету. Олімпіада передбачала 2 етапи: 1-ий – вирішення тестових завдань, 2-ий – розв’язок розрахункових задач з курсу “Маркетинг”.
Вітаємо студентку групи МК-08-1 Куваєву Тетяну, яка була нагороджена грамотою організаційного комітету олімпіади.
img443.jpg


lutsk4.jpg
Вітаємо студентів спеціальності «Маркетинг», які отримали перемогу у І Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА» Луцькому національному технічному університеті 15-16 березня 2012 р.:
Кубриченко Н. (МК-09) – 3 місто
Ханафьорова І. (МК-09) – грамота за інноваційний підхід у науковому дослідженні та активну участь
lutsk1.JPGlutsk3.JPGlutsk2.JPG


qw2.JPG
4 квітня 2012 р. о 16-00 в ауд. 4/93 на кафедрі маркетингу відбудеться Перша профорієнтаційна гра «Маркетинг – шлях до успіху!» для абітурієнтів 2012 р.
  • Учасники гри – учні 11-х класів НВК Ліцею № 100
  • Голова журі – аспірантка кафедри маркетингу, керівник відділу маркетингу Оптика-Днепр Троян Маргарита
  • Члени журі: - студент 2-го курсу спеціальності Маркетинг Федько Сергій
    - студент 3-го курсу спеціальності Маркетинг Бічан Антон
    - cтудентка 4-курсу спеціальності Маркетинг Куваєва Тетяна
    - студентка 5-го курсу спеціальності Маркетинг Касянова Аліна



  • Запрошуємо прийняти участь у ІІІ Міжнародній науковій конференції «Інновації у створенні та управлінні бізнесом» 10-12 травня 2012 р. Організатори конференції: Російський університет дружби народів (кафедра інженерного бізнесу), Національний гірничий університет (кафедра маркетингу), Кіпрський інститут маркетингу (Міжнародна школа бізнесу).
    empty.png



    Вітаємо студентів спеціальності «Маркетинг», які отримали перемогу на VI Всеукраїнської конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «В2В МАРКЕТИНГ» у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут» 23-25 лютого 2012 р.: - Косолапов А. (МК-10) – 1 місце на секції «Брендінг та маркетингові комунікації»
    - Федько С. (МК-10) – 1 місце на секції «Актуальні проблеми промислового маркетингу»
    KPI.jpg KPI 2.jpg


    Palehova.jpg
    27 січня 2011 р. по результатам стажування доцента кафедри маркетингу Палехової Л.Л. у Бранденбурзькому технічному університеті Коттбус (м. Коттбус, ФРН) проведено науково-практичний семінар для викладачів кафедри маркетингу.
    md_11.jpg 45600.jpg


    Reshetilova.jpg
    7- 8 грудня 2011 р. в ДВНЗ «НГУ» на кафедрі маркетингу відбулась VI Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених "MAJESTY OF MARKETING"
      

     


    2843.JPG
    Відкрита лекція к.е.н. Сопілко Наталія Юрієвна на тему «Основні тенденції сучасного маркетингу: маркетинг 3.0» . 
    У межах співпраці кафедри маркетингу ДВНЗ «НГУ» з Російським Університетом Дружби Народів відбудеться відкрита лекція к.е.н., доцента Сопілки Наталії Юріївни на тему «Основні тенденції сучасного маркетингу: маркетинг 3.0» . 
      



    120716570.jpg
    25 листопада 2011 відбулося закриття навчально-тренувальних курсів «Маркетинговий менеджмент» згідно Програми НАТО – Україна з перепідготовки колишніх військовослужбовців
    Навчально-тренувальні курси проводили фахівці  “Центру маркетингових технологій” Національного гірничого університету під керівництвом завідуючої кафедри маркетингу, д. е. н., професора Решетілової Т. Б. По закінченню курсів 23 військовослужбовця отримали від керівника Програми НАТО-Україна пана Крістофера Штаудта свідоцтва про підвищення кваліфікації державного зразку.


    © 2006-2017 НГУ Інформація про сайт