|
NEWS
11.11.2021
|
|
ЗАПРОШУЄМО
MAJESTY OF MARKETING
XVІІ міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених 9 грудня 2021 р.
|
|
07.11.2021
|
|
Маркетологи на Інноваційному марафоні TU Austria Innovation Marathon за підтримки Технічного університету Грац!
Нещодавно пройшов інноваційний марафон TU Austria Innovation Marathon за підтримки Технічного університету Грац.
Своїми враженнями від участі поділилась учасниця марафону студентка 2-го курсу спеціальності 075 Маркетинг, гр. 075-20-1 (Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка") Анна Дідович:
«Цього року я брала участь у TU Austria Innovation Marathon 2021. Щоб стати учасником цієї програми, мені потрібно було описати свій досвід, майбутні ідеї щодо роботи з технологічними стартапами. Також необхідно було обрати теми, які були дані для обговорення з командою, наприклад, такі як отримання даних або віртуальні відносини з клієнтами. Після чого необхідно було обґрунтувати свій вибір, пояснити актуальність цього рішення, а також який внесок я можу зробити в ту чи іншу сферу»!
International Academic Mobility and International Projects Offices
|
|
02.11.2021
|
|
Викладачі Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка"системно проводять опитування учасників освітнього процесу задля досягнення внутрішнього забезпечення якості освіти
Сучасний викладач має формувати високу якість освітнього сервісу для здобувачів вищої освіти. У цьому велику роль відіграють системні опитування, завдяки яким формується якість вищої освіти Саме тому викладачі кафедри маркетингу щоденно вдосконалюють свої інноваційні знання і навички. Зокрема, завідувач кафедри, доцент Sergiusz Jakiv Kasian, доцент Kateryna Pilova, доцент Nataliia Shynkarenko успішно закінчили тренінг «Опитування учасників освітнього процесу як ефективний інструмент внутрішнього забезпечення якості освіти», який відбувся 18-21 жовтня у Центр професійного розвитку персоналу НТУ «Дніпровська політехніка» !
Викладачі отримали неоціненний досвід і навики щодо аналізування результатів опитувань, виявлення слабких і проблемних питань освітнього процесу за освітньою програмою, розроблення рекомендації і їх урахування для подальшого удосконалення освітньої програми; вміння за результатами моніторингу проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, роботодавців та випускників щодо мети та завдання моніторингів як важливої складової підвищення якості освітнього процесу; вміння забезпечувати зворотній зв’язок від усіх учасників освітнього процесу, як складової академічної доброчесності задля об’єктивної оцінки рівня задоволеності здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, випускників, роботодавців та інших осіб зацікавлених якістю вищої освіти і станом освітнього процесу; здатності залучати учасників освітнього процесу до періодичного перегляду та удосконалення процедур забезпечення якості освітніх програм та їх змістовного наповнення на основі результатів опитувань!
Дякуємо Центру професійного розвитку персоналу НТУ "Дніпровська політехніка" - Dnipro University of Technology за такий значущий і актуальний тренінг!
|
|
02.11.2021
|
|
Інноваційні лайфхаки від ключового стейкхолдера освітніх програм Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка" - Світлани Насирової!
Інноваційні лайфхаки від ключового стейкхолдера освітніх програм Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка" - Світлани Насирової Светлана Насырова, консультанта з маркетингу і розвитку бізнесу в компанії Nasyrova Consulting!
Innovative lifehacks from the key stakeholder of Marketing educational programs Dnipro University of Technology - Svitlana Nasyrova, Marketing & Business Development Consultant at Nasyrova Consulting!
Плюс один івент – 2-денний практикум «Маркетинг і SMM просування» в Одесі для студентського активу – учасників проєкту SBC!
Проєкт SBC (Students Business Career) реалізується Одеська регіональна торгово-промислова палата за підтримки Посольства США в Україні U.S. Embassy Kyiv Ukraine. Партнери проєкту ЕПФ ОНУ ім І. Мечникова!
Дякую дуже організаторам за запрошення, довіру і можливість попрацювати в такому унікальному проєкті
Тому що його аудиторія – молодь, яку багато хто бажає, але не всі знають, як, про що і головне ДЕ з ними розмовляти – давайте розбиратися, тому що я зловила декілька інсайтів, якими готова поділитися
Безумовний лідер серед 28 учасників тренінгу – TELEGRAM. Що такого унікального хлопці в нім знайшли?
⠀
- зручний інтерфейс, при цьому функціональний і простий
- молодіжність
- місце без реклами
- теки і можливість систематизації чатів
- можливість поставити налаштування «не в мережі», коли за фактом ти є там
- захищеність даних
- можливість створювати стікери, канали і чат-боти
- є кеш, який можна очищати
- регулярно читають канали, на які підписалися
- в Telegram-канали в основному потрапляють із зовнішньої реклами, в основному з Instagram!
Другий за популярністю INSTAGRAM:
⠀- зручна підбірка реклами, яка відповідає інтересам
- ненав'язлива реклама, яка не встигає набриднути
- 15-секундні відео в сторіс
- візуал - красиві фото, відео, що надають задоволення
- вбудований месенджер
- легко запускати рекламу
⠀
YOUTUBE – зручний майданчик для довгого відео-контенту.
⠀ З того, що не подобається і відверто дратує – дорогий преміум, дуже дратує реклама, яка перериває відео, політизованість.
Довго говорили про TikTok – дуже суперечні думки з приводу цієї мережі: багато хто з учніів там є, але доки більше сприймають як місце, щоб «убити час». Величезна кількість низькоякісного контенту швидше доки відштовхує від цієї мережі. Але формат супер-коротких відео саме те, що подобається і що заставляє там «залипати надовго» з певною періодичністю!
⠀Що приваблює у TikTok:
⠀- алгоритми (якщо правильно налаштувати свою стрічку ви бачитимете в рекомендованих те, що точно відповідає вашим інтересам)
- супер-швидка популярність, якщо викладаєш відео
- персоналізований контент
- нескінченна стрічка, що затягує
На моє питання про FACEBOOK – студенти відповіли, що це місце для серйозних масштабних бізнесів, напевно. Але толком ніхто там часу не проводить. Лише коли у справі потрібний перейти за покликанням.
⠀
Дуже цікаво було працювати зі студентами і спостерігати як вони мислять
⠀
З моментів, які радикально відрізняють цю аудиторію від підприємців, з якими я звиклася працювати:
⠀ Візуальне мислення – всі завдання студенти виконували у форматі інфографіки або блокової візуалізації, хоча ні слова про це не говорила. Дорослі в 100% випадків приносили полотна фліпчартов з текстами, тут же кожен фліпчарт був маленьким шедевром.
Швидко схоплювати суть і нічого особливо не додумувати. У кейсах, з якими ми працювали природно є моменти, які можна було трактувати двояко. Але учні безпомилково їх відносили до правильних блоків, тому що в умовах кейсу «цього немає». У таких моментах як ніколи відчуваєш, що наш досвід інколи нам сильно заважає і «тисне!
Приголомшливі два дні, унікальні, заряджені драйвом учні, які готові підкорювати світ!
⠀Ще раз велике дякую організаторам @Balog Alexandr, Ivan Komarovskyi і всій команді Одеська регіональна торгово-промислова палата за запрошення!
Світлана Насирова, консультант з маркетингу і розвитку бізнесу в компанії Nasyrova Consulting
|
|
02.11.2021
|
|
Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Tetiana Kuvaieva
із заслуженою нагородою – медаллю "За відданість університету"!
|
|
27.10.2021
|
|
Наші в Києві!
Для нас вже стало традицією приїжджати до славного Києва, щоб узяти участь у Міжнародній науково-практичній конференції В2В MARKETING.
Дніпровську політехніку представляли наші студенти :
Анна Дідович (075-20-1) зайняла ІІ місце у номінації найкращої доповіді - “The principles of behavioral economics as the foundation and key to understanding consumer behavior in marketing” (під науковим керівництвом завідувача кафедри маркетингу, доцента С.Я. Касяна)
Вікторія Мороз (075-20ск-1) провела дослідження на тему «Зміна ціни на продукцію підприємства «Алеф-Віналь».
Також до конференції долучилися учасники команди маркетологів “Big minds” НТУ «Дніпровська політехніка»: Олександра Зуб (075-19-1), Віталіна Фролова (075-19-1), Олександр Світенко (075-20-1), Юлія Бовсуновська (075-20-3).
Команда у запеклій боротьбі у фіналі кейс-змагання від Lifcell посіла ІІ місце! (керівники команди Куваєва Т., Пілова К.)
Висловлюємо вдячність від кафедри маркетингу «Дніпровська політехніка» організаторам та учасникам!
#dniprotech #дніпровськаполітехніка #marketing #075маркетинг #MarketingKPI "
|
|
13.06.2021
|
|
Міжнародне співробітництво кафедри маркетингу
|
|
18.05.2021
|
|
Круглий стіл «Професійний стандарт викладача ЗВО: зміст та практичне застосування»
18 травня 2021 р. відбувся онлайн Круглий стіл «Професійний стандарт викладача ЗВО: зміст та практичне застосування», який був ініційований представниками Міністерства освіти і науки України та Українською асоціацією менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО).
Метою заходу було обговорення місії, змісту та застосування Професійного стандарту викладача ЗВО, який був затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 р. № 610 на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти». Проєкт професійного стандарту було розроблено Міністерством освіти і науки України за власною ініціативою. https://mon.gov.ua/ua/news/zatverdzheno-standart-na-grupu-profesij-vikladachi-zakladiv-vishoyi-osviti
Форум відкрив Олег Ігорович Шаров – Генеральний директор директорату фахової передвищої, вищої освіти Міністерства освіти і науки Україні, який слушно підкреслив роль Професійного стандарту викладача ЗВО як інструменту для систематизації вмінь і навичок (створення посадових інструкцій), підготовки молодих фахівців, само- та оцінювання діяльності викладачів закладів вищої освіти, підвищення кваліфікації та професійного розвитку.
У заході взяли участь 75 фахівців і викладачів університетів України. Від НТУ «Дніпровська політехніка» у форумі прийняли участь доцент Палєхова Людмила Львівна – заступник директора Інституту економіки з питань освіти для сталого розвитку, асоційований член Української асоціації менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО); доцент Касян Сергій Якович – завідувач кафедри маркетингу, член Галузевої Експертної Ради 07 Управління та адміністрування зі спеціальності 075 Маркетинг Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
|
|
18.05.2021
|
|
|
|
14.05.2021
|
|
Онлайн-діалог представників 75 університетів України
14 травня 2021 р. відбувся онлайн-діалог представників 75 університетів України, метою якого було обговорення інтерактивних форм навчання з імплементації знань про сталий розвиток. Захід був організований Глобальним договором ООН в Україні та Українською асоціацією менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО).
Форум відкрила Тетяна Сахарук - Генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні, яка підкреслила роль вишів у процесах досягнення цілей сталого розвитку та зазначила, що Глобальний договір ООН в Україні підсилює партнерську взаємодію свідомих бізнесів та університетів для формування нової генерації маркетологів, менеджерів, орієнтованих на сталий розвиток.
Учасникам була запропонована гра «Цілі сталого розвитку», як додатковий навчальний ресурс для розвитку знань та навичок з імплементації питань сталого розвитку в навчальні дисципліни.
Від НТУ «Дніпровська політехніка» у форумі прийняла участь доцент маркетингу Палєхова Людмила Львівна – заступник директора Інституту економіки з питань освіти для сталого розвитку, асоційований член Української асоціації менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО), доцент кафедри маркетингу.
|
|
12.05.2021
|
|
До уваги студентів, молодих вчених!
13 травня 2021 о 13.00 буде проведено міжнародний вебінар (англійською мовою)
“FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”!
Міжнародний вебінар: “FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”
13 травня о 13.00 буде проведено міжнародний вебінар (англійською мовою) “FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”!
Ви дізнаєтесь про:
психологічні хитрощі, які переконують споживачів зробити покупку в ЄС
створення реклами для різних аудиторій на ринках ЄС
культурні відмінності різних країн
Планується сесія запитань та відповідей, де кожен учасник вебінару може задати питання
Спікер:
Katarzyna Grąbczewska, Nicolaus Copernicus University in Toruń
Для отримання лінку на вебінар треба зареєструватися за посиланням
Партнерами вебінару є:
- Українська Асоціація Маркетингу
- Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України
- ГО «Інноваційний університет»!
|
|
30.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
New achievements of marketers! Successful participation of marketers NTU "Dnipro Polytechnic" - Dnipro University of Technology in the V All-Ukrainian competition of diploma works of students of higher educational institutions in the specialty 075 Marketing by levels of higher education bachelor, master, which was held on the basis of the Department of Marketing and Trade Entrepreneurship of Khmelnytsky National University for the first time confirmed their high level: - Bachelor's thesis of Ponizovna Kateryna
- 2nd degree diploma (supervisor Candidate of Economics Palekhova LL)
- Master's thesis of Daria Yuferova - 2nd degree diploma (supervisor Candidate of Economic Sciences Kasyan S.Ya.).
Congratulations to the winners and we wish further professional success!
We truly thank the organizers of the Competition and personally Svetlana Vladimirovna Kovalchuk for the high level of organization of the competition using modern communication technologies
|
|
30.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
|
|
23.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
🎉Вітаємо магістра кафедри маркетингу Бардакова Юрія та його керівника доцента кафедри маркетингу Шинкаренко Н.В....
|
|
12.04.2021
|
|
Team achievement of educators of NTU "Dnipro Polytechnic"!
The team achievement of educators of NTU "Dniprovska Polytechnic" - Head of Computer Software Iryna Udovyk, Head of Marketing Serhiy Kasyan and Associate Professor of Economic Theory and International Economic Relations Maryna Lytvyn received certificates of advanced training "Accreditation of educational programs of the third level. Research Integrity.
|
|
6.04.2021
|
|
WARNING !!!!
Schedule of admission of academic debts of students at the Department of Marketing of NTU "DP" for the autumn semester 2020-2021 academic year. April 2021
|
|
05.04.2021
|
|
Dear colleagues! We invite everyone to publish materials in the collective monograph: "Management of digital marketing and e-logistics in the field of sustainable development"
Dedicated to the 20th anniversary of the Department of Marketing of NTU "Dnieper Polytechnic"! The materials of the monograph will be published in a separate book with ISBN, UDC and BBK numbers. One author's copy of the monograph is provided for one work (regardless of the number of authors). Additional copies are ordered in advance. The main scientific editor of the monograph is the head of the state budget scientific work "Management of digital marketing and e-logistics of high-tech and service enterprises of Ukraine" (state registration number № 0120U102049) Ph.D., associate professor, head of the marketing department of the Faculty of Finance and Economics NTU , member 07 GER "Management and Administration" of the National Agency for Quality Assurance in Higher Education, NAME (Ukraine), member of the NGO "Innovative University", head of the Department for the Promotion of Scientific and Educational Cooperation Ukraine-EU, NGO Association for Science and Education SPACETIME Kasyan Sergey Yakovlevich. Members of the international scientific editorial board: Doctor of Economics, Prof. Bardas Artem Volodymyrovych, NTU "Dnipro Polytechnic", Chairman 07 GER "Management and Administration" NAME; Ph.D., Assoc. Palekhova Lyudmyla Lvivna, NTU "Dnipro Polytechnic"; Doctor of Economics, Prof. Garmider Larysa Dmytrivna, NTU "Dnipro Polytechnic"; dr hab., prof. Kwaśnicki Witold, University of Wrocław, Wrocław (Poland); dr hab., prof. Wiktor Jan, University of Cracow (Poland); dr hab., prof. Jędrzejczyk Irena, Bielsko-Biała Technical and Humanitarian Academy, Bielsko-Biała (Poland); dr hab., prof. Howaniec Honorata, Technical and Humanitarian Academy in Bielsko-Biała, Bielsko-Biała (Poland); Prof., Dr. Dimitrov Ivan, University of Professor Dr. Asen Zlatarov, Burgas (Bulgaria); Assoc. Dr. Tranev Stoyan, University of Professor Dr. Asen Zlatarov, Burgas (Bulgaria) and others.
Information
|
|
13.01.2021
|
|
The Department of Marketing invites everyone to participate in the international scientific student conference of students and young scientists from the series Student Bridge "Challenges of Public Finance" / Międzynarodowa konferencja Naukowa „Wyzwania Finansów Publicznych”
|
|
23.11.2020
|
|
The Department of Marketing invites you to participate
in у conference "MAJESTY OF MARKETING".
|
|
23.11.2020
|
|
КThe Department of Marketing invites you to participate
in competition of student social advertising.
|
|
20.07.2020
|
|
Important dates for entrants 2020 based
educational and qualification level "junior specialist"!!!
|
|
02.07.2020
|
|
ATTENTION !!!!
According to the Order of NTU "DP" of June 23, 2020 №158 a.-g. Academic arrears for students in all disciplines are scheduled from June 23 to August 10, 2020.
Schedule of admission of academic debts of students at the Department of Marketing of NTU "DP" for 2019-2020 academic year see appendix.
|
|
29.04.2020
|
|
Congratulations to the winners and wish them further professional success!
Successful participation of marketers of NTU "Dniprovsk Polytechnic" in the IV All-Ukrainian competition of diploma works of students of higher education in the specialty 075 Marketing by higher education Bachelor's, Master's degree, held at the Department of Marketing and Trade Entrepreneurship of Khmelnitsky National University.
The work of graduates of the Department of Marketing has not confirmed their high level for the first time: the diploma work of the bachelor of Viblai Marina - the diploma of the third degree ( supervisor Ph.D. Shinkarenko NV ) master's thesis Kobzar Tina - diploma of the second degree ( supervisor Ph.D. Kuvayev TV ). Congratulations to the winners and wish them further professional success!
|
|
12.03.2020
|
|
How To Protect Yourself From Coronavirus. Video
How To Protect Yourself From Coronavirus? Video here
Panic in the media and social networks has created a basis for manipulation and dissemination of fakes. Many companies offer products, medicines, dietary supplements, or even vaccines to protect you against the new virus. However, there is currently no specific treatment and vaccine for coronary artery disease.
Does not protect against coronavirus 2019-nCoV:
- Protective masks. Masks should be worn by people who are already ill, to reduce the risk of contamination of others indoors. On the street, masks are ineffective. Also, masks are worn by doctors during operations.
- Dietary supplements and homeopathy. The effectiveness of these drugs is not proven, so they are not able to protect against the new coronavirus.
- Immunomodulators. Such drugs may only be prescribed by a doctor.
- Onions, garlic, alcohol and other folk medicine. There is no scientific justification for the effectiveness of these remedies. Alcohol, on the contrary, suppresses the immune system and weakens the body, complicating the process of combating the virus.
To make yourself less vulnerable to viruses, always follow these guidelines:
- wash your hands;
- Avoid close contact with patients;
- eat balanced;
- drink enough liquid;
- ventilate and humidify the premises;
- lead a healthy lifestyle; take care of enough sleep;
- do not consume raw or undercooked animal products.
Information of the Ministry of Health of Ukraine
|
|
25.11.2019
|
|
Marketing Department of the Dnipro University of Technology invites you to participate in the XV International Conference of Students and Young Scientists "MAJESTY OF MARKETING" December 5, 2019 (Conference working language - English)
|
|