|
НОВИНИБільше актуальних новин в наших соціальних мережах
12.02.2024
|
| |
|
06.02.2024
|
|
Нова техніка для журналістського newsroom Новим обладнанням поповнився студентський newsroom, де створюють медіапродукцію студенти-журналісти. Нещодавно кафедра маркетингу взяла участь в конкурсі, оголошеному чеською Асоціацією міжнародних питань у межах проєкту «Підвищення якості підготовки молодих журналістів в Україні»...... Деальніше
|
|
15.11.2023
|
|
ЗАПРОШУЄМО MAJESTY OF MARKETING XIX міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених 7 грудня 2023 р.Запрошення
|
|
19.06.2023
|
|
Увага!Графік прийому академічних заборгованостей_2022-2023 н.р.(посилання)
|
|
04.01.2023
|
|
Увага!Графік консультацій на період самостійної роботи у ІІ семестрі 2022-2023 н.р. (посилання)
|
|
02.12.2022
|
|
Увага!Графік консультацій на І семестр 2022-2023 н.р. (посилання)
|
|
20.10.2022
|
|
|
|
29.05.2022
|
|
INTERNATIONAL WEBINAR, LECTURE: “POSSIBILITIES OF E-MAIL MARKETING & ADVERTISING"
|
|
23.05.2022
|
|
Викладачі кафедри маркетингу #dniprotech досліджують цифровий маркетинг у Lifecell Digital Academy!
🔹Визначено особливості просування компанії в Інтернеті.
🔹Комплексно проаналізовано обчислення метрики / KPI цифрового маркетингу: показники CPC, SEO, ROI, CPT, CPI, CPM, CTR, CAC. Викладачі кафедри Маркетингу #дніпровськаполітехніка успішно склали підсумковий тест, що засвідчує володіння у повному ступені сучасними знаннями і компетентностями у сфері цифрового маркетингу!
Дякуємо Українській Асоціації Маркетингу, а саме Президенту Ірині Лилик, Віце-президенту Світлані Ковальчук за організацію цього освітньо-практичного заходу. Під час навчання в Академії тренер Павло Брадулов, керівник напрямку digital маркетингу Lifecell у формі змістових презентацій, кейсів цікаво і системно висвітлив особливості застосування інструментів цифрового маркетингу!
#технічнийуніверситет #нтудп #ntudp #marketing #075маркетинг #075marketing #Українська_Асоціація_Маркетингу #Lifecell
|
|
14.01.2022
|
|
Маркетологи НТУ «Дніпровська політехніка» вивчають технології машинного навчання, штучного інтелекту, нейромаркетингу в КПІ ім. Ігоря Сікорського
Великий потік високотехнологічних інновацій у сфері цифрового маркетингу і штучного інтелекту під час участі у проєкті «Бізнесові студії» кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського»! НТУ «Дніпровська політехніка» у цьому заході представляв завідувач кафедри маркетингу, доцент Сергій Касян. 03 листопада 2021 року до студентів спеціальності Маркетинг завітав Дмитро Войтех, Machine Learning Engineer @ Proxet, Team Lead у ML команді проекту Giphy 🔝
Тема його виступу «Introduction to Machine Learning, Latest Advancements, and Case Studies» викликала жвавий інтерес у присутніх. Зокрема питання як від студентів освітніх програм Промисловий маркетинг, так і викладачів – професора кафедри промислового маркетингу, заст. декана факультету менеджменту та маркетингу з наукової роботи КПІ ім. Ігоря Сікорського, завідувача НДЛ маркетингової аналітики та бізнес-планування Олександра Зозульова, доцента кафедри промислового маркетингу, бізнес-консультанта, тьютора Королівського інституту маркетингу Великобританії, професора програм Executive MBA Наталії Писаренко та ін.
Під час вебінару системно проаналізовано передумови машинного навчання, нейромаркетингу, особливості роботи основних алгоритмів і підходи, на яких вони базуються. Досліджено останні досягнення у сфері штучного інтелекту, доповненої реальності. Дмитро з радістю поділився найцікавішими прикладами проєктів, над якими працює в GIPHY!
Дякуємо дружній кафедрі промислового маркетингу НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» за надану можливість ознайомитися із провідними науковими досягненнями у сфері високотехнологічного маркетингу!
|
|
12.01.2022
|
|
Міжнародні обрії маркетингової співпраці з Лодзькою Політехнікою (м. Лодзь, Польща)
Розширюємо міжнародні можливості для студентів
та викладачів #dniprotech
Відбулося підписання Угоди про міжнародну
співпрацю між Фінансово-економічний
факультет НТУ "ДП" і Лодзькою Політехнікою, факультет управління та інженерії
виробництва (м. Лодзь, Польща)!
Координаторами угоди є:
- завідувач кафедри маркетингу Сергій Касян
- завідувач аспірантури та докторантури Лариса Колісник.
Угода передбачає обмін
професорсько-викладацьким та адміністративним персоналом, обмін студентами
бакалаврату та магістратури, організацію наукових і освітніх подій, спільну
міжнародну науково-дослідну діяльність!
#дніпровськаполітехніка #днепровскаяполитехника #технічнийуніверситет #техническийуниверситет #нтудп
#ntudp
#marketing #075маркетинг #075marketing
|
|
22.12.2021
|
|
Перемога здобувачів Освітньої програми «Маркетинг» в університетському конкурсі «Студент – основа якості освіти»!
Ми знаємо все про якість освіти і можемо запропонувати, як її поліпшити. Студентки 075 Маркетинг Яна Чурсіна та Дар'я Маслова є переможниці конкурсу «Студент – основа якості освіти», що проводився Відділом внутрішнього забезпечення якості вищої освіти! Пропозиції дівчат дууууже цікаві! Будемо впроваджувати в навчальний процес!
|
|
21.12.2021
|
|
Розробка та реалізація проєктів зі сталого розвитку в НТУ «Дніпровська політехніка»
У НТУ «Дніпровська політехніка» успішно проведено міждисциплінарний тренінг на тему «Розробка та реалізація проєктів зі сталого розвитку» за участю викладачів, аспірантів, студентів у межах міжнародного проєкту «Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку», що реалізується за підтримки відділу преси, освіти та культури посольства США! Організаторами вебінару є Маркетинг НТУ «Дніпровська політехніка», кафедра міжнародних відносин і аудиту НТУ «ДП».
Спікерами заходу виступили: - Касян Сергій Якович, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу. Фахівець у сфері Інтернет маркетингових комунікацій, експерт та тренер з високотехнологічного маркетингу, інтернаціоналізації вищої освіти. - Пашкевич Марина Сергіївна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародних відносин і аудиту. Фахівець у сфері обліку, аналізу і аудиту для стратегічного управління, експерт та тренер з міжнародних відносин, соціальної відповідальності і сталого розвитку університетів. Під час тренінгу вдало висвітлено проєктний менеджмент для університетів, що системно запроваджують засади сталого розвитку. Розглянуто особливості створення проєктів зі сталого розвитку. Проаналізовано Указ Президента України «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року» №722/2019 від 30 вересня 2019 року. Обговорено 17 глобальних Цілей сталого розвитку. Визначено, що роль освіти для сталого розвитку полягає, зокрема, у формуванні таких важливих компетенцій як: системне мислення, уміння передбачати, критичне мислення, уміння співпрацювати, нормативна компетенція, стратегічна компетенція, самосвідомість, вирішення проблем. Міждисциплінарний тренінг проведено в освітньо-науковому просторі Центру маркетингових цифрових технологій НТУ «Дніпровська політехніка», Центру зі сталого розвитку НТУ «ДП»! Координатор міжнародного проєкту: професор Інна Ховрак #CEforSD, #УДФСУ,
@usdos.kyiv.us, @USGAlumniUkraine
#marketing #075маркетинг #075marketing #dniprotech #дніпровськаполітехника #днепровскаяполитехника #міжнародні_відносини #аудит #Інноваційний_Університет
|
|
30.11.2021
|
|
ЗАПРОШУЄМО
MAJESTY OF MARKETING
XVІІ міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених 9 грудня 2021 р.
|
|
24.11.2021
|
|
Міждисциплінарний тренінг «Розробка та реалізація проєктів зі сталого розвитку» .
Коли?
24 листопада
14.30
Де?
на платформі MS Teams
Тренінг відбудеться у межах міжнародного проєкту «Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку», що реалізується за підтримки відділу преси, освіти та культури посольства США. Організаторами вебінару є Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка", Кафедра міжнародних відносин і аудиту НТУ «ДП»
Представляємо спікерів:
Касян Сергій Якович, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу. Фахівець у сфері Інтернет маркетингових комунікацій, експерт та тренер з високотехнологічного маркетингу, інтернаціоналізації вищої освіти.
Пашкевич Марина Сергіївна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародних відносин і аудиту. Фахівець у сфері обліку, аналізу і аудиту для стратегічного управління, експерт та тренер з міжнародних відносин, соціальної відповідальності і сталого розвитку університетів.
Під час тренінгу планується висвітлення особливостей міжнародного маркетингу і проєктного менеджменту для університетів, що системно запроваджують засади сталого розвитку. Будуть розглянуті особливості створення проєктів зі сталого розвитку, планується обговорення 17 глобальних Цілей сталого розвитку! Буде детально проаналізовано роль освіти для сталого розвитку, що полягає, зокрема, у формуванні таких важливих компетенцій як: системне мислення, уміння передбачати, критичне мислення, уміння співпрацювати, нормативна компетенція, стратегічна компетенція, самосвідомість, вирішення проблем.
Міждисциплінарний тренінг відбудеться в освітньо-науковому просторі Центру маркетингових цифрових технологій НТУ «Дніпровська політехніка»! Для участі просимо заповнити реєстраційну форму
координатор проєкту: Інна Ховрак
|
|
11.11.2021
|
|
ЗАПРОШУЄМО
MAJESTY OF MARKETING
XVІІ міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених 9 грудня 2021 р.
|
|
07.11.2021
|
|
Маркетологи на Інноваційному марафоні TU Austria Innovation Marathon за підтримки Технічного університету Грац!
Нещодавно пройшов інноваційний марафон TU Austria Innovation Marathon за підтримки Технічного університету Грац.
Своїми враженнями від участі поділилась учасниця марафону студентка 2-го курсу спеціальності 075 Маркетинг, гр. 075-20-1 (Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка") Анна Дідович:
«Цього року я брала участь у TU Austria Innovation Marathon 2021. Щоб стати учасником цієї програми, мені потрібно було описати свій досвід, майбутні ідеї щодо роботи з технологічними стартапами. Також необхідно було обрати теми, які були дані для обговорення з командою, наприклад, такі як отримання даних або віртуальні відносини з клієнтами. Після чого необхідно було обґрунтувати свій вибір, пояснити актуальність цього рішення, а також який внесок я можу зробити в ту чи іншу сферу»!
International Academic Mobility and International Projects Offices
|
|
02.11.2021
|
|
Викладачі Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка"системно проводять опитування учасників освітнього процесу задля досягнення внутрішнього забезпечення якості освіти
Сучасний викладач має формувати високу якість освітнього сервісу для здобувачів вищої освіти. У цьому велику роль відіграють системні опитування, завдяки яким формується якість вищої освіти Саме тому викладачі кафедри маркетингу щоденно вдосконалюють свої інноваційні знання і навички. Зокрема, завідувач кафедри, доцент Sergiusz Jakiv Kasian, доцент Kateryna Pilova, доцент Nataliia Shynkarenko успішно закінчили тренінг «Опитування учасників освітнього процесу як ефективний інструмент внутрішнього забезпечення якості освіти», який відбувся 18-21 жовтня у Центр професійного розвитку персоналу НТУ «Дніпровська політехніка» !
Викладачі отримали неоціненний досвід і навики щодо аналізування результатів опитувань, виявлення слабких і проблемних питань освітнього процесу за освітньою програмою, розроблення рекомендації і їх урахування для подальшого удосконалення освітньої програми; вміння за результатами моніторингу проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, роботодавців та випускників щодо мети та завдання моніторингів як важливої складової підвищення якості освітнього процесу; вміння забезпечувати зворотній зв’язок від усіх учасників освітнього процесу, як складової академічної доброчесності задля об’єктивної оцінки рівня задоволеності здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, випускників, роботодавців та інших осіб зацікавлених якістю вищої освіти і станом освітнього процесу; здатності залучати учасників освітнього процесу до періодичного перегляду та удосконалення процедур забезпечення якості освітніх програм та їх змістовного наповнення на основі результатів опитувань!
Дякуємо Центру професійного розвитку персоналу НТУ "Дніпровська політехніка" - Dnipro University of Technology за такий значущий і актуальний тренінг!
|
|
02.11.2021
|
|
Інноваційні лайфхаки від ключового стейкхолдера освітніх програм Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка" - Світлани Насирової!
Інноваційні лайфхаки від ключового стейкхолдера освітніх програм Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка" - Світлани Насирової Светлана Насырова, консультанта з маркетингу і розвитку бізнесу в компанії Nasyrova Consulting!
Innovative lifehacks from the key stakeholder of Marketing educational programs Dnipro University of Technology - Svitlana Nasyrova, Marketing & Business Development Consultant at Nasyrova Consulting!
Плюс один івент – 2-денний практикум «Маркетинг і SMM просування» в Одесі для студентського активу – учасників проєкту SBC!
Проєкт SBC (Students Business Career) реалізується Одеська регіональна торгово-промислова палата за підтримки Посольства США в Україні U.S. Embassy Kyiv Ukraine. Партнери проєкту ЕПФ ОНУ ім І. Мечникова!
Дякую дуже організаторам за запрошення, довіру і можливість попрацювати в такому унікальному проєкті
Тому що його аудиторія – молодь, яку багато хто бажає, але не всі знають, як, про що і головне ДЕ з ними розмовляти – давайте розбиратися, тому що я зловила декілька інсайтів, якими готова поділитися
Безумовний лідер серед 28 учасників тренінгу – TELEGRAM. Що такого унікального хлопці в нім знайшли?
⠀
- зручний інтерфейс, при цьому функціональний і простий
- молодіжність
- місце без реклами
- теки і можливість систематизації чатів
- можливість поставити налаштування «не в мережі», коли за фактом ти є там
- захищеність даних
- можливість створювати стікери, канали і чат-боти
- є кеш, який можна очищати
- регулярно читають канали, на які підписалися
- в Telegram-канали в основному потрапляють із зовнішньої реклами, в основному з Instagram!
Другий за популярністю INSTAGRAM:
⠀- зручна підбірка реклами, яка відповідає інтересам
- ненав'язлива реклама, яка не встигає набриднути
- 15-секундні відео в сторіс
- візуал - красиві фото, відео, що надають задоволення
- вбудований месенджер
- легко запускати рекламу
⠀
YOUTUBE – зручний майданчик для довгого відео-контенту.
⠀ З того, що не подобається і відверто дратує – дорогий преміум, дуже дратує реклама, яка перериває відео, політизованість.
Довго говорили про TikTok – дуже суперечні думки з приводу цієї мережі: багато хто з учніів там є, але доки більше сприймають як місце, щоб «убити час». Величезна кількість низькоякісного контенту швидше доки відштовхує від цієї мережі. Але формат супер-коротких відео саме те, що подобається і що заставляє там «залипати надовго» з певною періодичністю!
⠀Що приваблює у TikTok:
⠀- алгоритми (якщо правильно налаштувати свою стрічку ви бачитимете в рекомендованих те, що точно відповідає вашим інтересам)
- супер-швидка популярність, якщо викладаєш відео
- персоналізований контент
- нескінченна стрічка, що затягує
На моє питання про FACEBOOK – студенти відповіли, що це місце для серйозних масштабних бізнесів, напевно. Але толком ніхто там часу не проводить. Лише коли у справі потрібний перейти за покликанням.
⠀
Дуже цікаво було працювати зі студентами і спостерігати як вони мислять
⠀
З моментів, які радикально відрізняють цю аудиторію від підприємців, з якими я звиклася працювати:
⠀ Візуальне мислення – всі завдання студенти виконували у форматі інфографіки або блокової візуалізації, хоча ні слова про це не говорила. Дорослі в 100% випадків приносили полотна фліпчартов з текстами, тут же кожен фліпчарт був маленьким шедевром.
Швидко схоплювати суть і нічого особливо не додумувати. У кейсах, з якими ми працювали природно є моменти, які можна було трактувати двояко. Але учні безпомилково їх відносили до правильних блоків, тому що в умовах кейсу «цього немає». У таких моментах як ніколи відчуваєш, що наш досвід інколи нам сильно заважає і «тисне!
Приголомшливі два дні, унікальні, заряджені драйвом учні, які готові підкорювати світ!
⠀Ще раз велике дякую організаторам @Balog Alexandr, Ivan Komarovskyi і всій команді Одеська регіональна торгово-промислова палата за запрошення!
Світлана Насирова, консультант з маркетингу і розвитку бізнесу в компанії Nasyrova Consulting
|
|
02.11.2021
|
|
Колектив кафедри маркетингу щиро вітає Tetiana Kuvaieva
із заслуженою нагородою – медаллю "За відданість університету"!
|
|
25.10.2021
|
|
МЕГА Міжнародний вебінар до Дня Маркетолога у НТУ «Дніпровська політехніка»
«Не уявляю собі професії, цікавішої за маркетинг!»
Анна Дмитрів
25 жовтня 2021 року в освітньому просторі студентського наукового гуртка «Еврика маркетингу, Центру маркетингових цифрових технологій відбувся МЕГАвебінар від 075 Маркетинг – Міжнародний вебінар День Маркетолога – #MarketerDayDniprotech2021! Захід проведено за підтримки Всеукраїнської Громадської організації «Інноваційний університет» (ВГО «ІУ»), Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (РМУ при МОНУ), ВГО «Українська Асоціація Маркетингу».
На початку Олеся Ващук, голова Всеукраїнської Громадської організації «Інноваційний університет», голова Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України, слушно зазначила, що РМУ при МОНУ, ВГО «ІУ» завжди підтримують напрямки інноваційних досліджень у сфері сучасного маркетингу, що притаманні кафедрі маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка». При цьому пані Олеся зазначає: «Маркетинг для мене асоціюється з твердженням: Що би я робила, якби не боялася! Так от, мені здається, що Маркетинг нічого не боїться. Він один із перших щось змінює, щось робить, пропонує і бере на себе всю відповідальність!».
Вебінар структурований за секціями, модераторами яких є: доцент Катерина Пілова, доцент Наталія Шинкаренко, доцент Тетяна Куваєва. Так, у межах секції 1. Цифровий маркетинг і функції Marketing Director / Digital Marketing & Marketing Director Functions з доповіддю «Сучасний маркетинг та його реалії на підприємстві / Modern Marketing and its Realities in the Enterprise» і дискусією у форматі Q&A виступили Наталія Рибакова, керівник відділу продажів автомобілів корпоративним клієнтам в Тойота Центр Дніпро «Алмаз Мотор», Анна Самарець, керівник відділу маркетингу і реклами в Тойота Центр Дніпро «Алмаз Мотор». Значущим є те, що ці спікерки є випускницями ОП Маркетинг НТУ «Дніпровська політехніка». Вони добре розповіли про структуру і спектр послуг дилерського центру Тойота, описали проєкт Тойота бізнес-центр, що взаємодіє з корпоративними клієнтами.
Цікавим і захоплюючим був виступ Анни Дмитрів, Chief Marketing Officer у ThinkGlobal Lviv приватна школа, к.е.н., доцента кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка» на тему «Що робить Marketing Director на щодень? / What does Marketing Director do every day?». Спікерка у захоплюючій формі розповіла про головні напрямки своєї роботи, а саме: стратегічні задачі, операційна робота, формування команди, бюджет. Пані Анна яскраво завершила презентацію своєю цитатою: «Не уявляю собі професії, цікавішої за маркетинг», яку ми цілковито розділяємо!
Анастасія Безрук, бренд-маркетолог компанії EVA у цікавій і інтерактивній формі розкрила секрети особливостей запуску рекламних кампаній власних торгових марок категорії декоративної косметики.
Цікавість і максимальну залученість аудиторії викликала доповідь Dr Honorata Howaniec, The University of Bielsko-Biala, яка у презентації англійською вдало охарактеризувала профіль користувачів соціальних мереж в Польщі та наслідки цього для успішного маркетингу!
Значущим і відкриваючим горизонти міжнародної маркетингової співпраці був виступ Ігоря Снітівкера, директора ТОВ «Укр Експорт Сервіс», керівника комітету сприяння експорту Дніпропетровської торгово-промислової палати, керівника комітету сприяння експорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Фахівець-практик слушно висвітлив основні складові маркетингової політики розподілу в компаніях ЄС і Японії, що викликало великий інтерес у присутніх.
У підсумку модератор цього заходу – Сергій Касян, завідувач кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» зазначив про добре і системне обговорення цифрового маркетингу, маркетингу сталого розвитку, маркетингових комунікацій, маркетингової політики розподілу на Дні Маркетолога! Побажав нових здобутків у сфері сучасного маркетингу, подальшого розвитку співпраці із зовнішніми стейкхолдерами освітньої програми «Маркетинг», такими як: Технічно-гуманітарна академія в Бієльско-Бялей (Польща), НУ «Львівська політехніка», ТОВ «Укр Експорт Сервіс», компанія EVA, Тойота Центр Дніпро «Алмаз Мотор»!
#marketing #075маркетинг #075marketing #dniprotech
#marketingforever #Українська_Асоціація_Маркетингу
#Рада_молодих_учених_при_Міністерстві_освіти_і_науки_України
#Інноваційний_Університет
#Співпраця_із_партнерськими_університетами
|
|
25.10.2021
|
|
Графік консультацій на 2 чверть 2021-2022 н.р. по кафедрі маркетингу
|
|
27.10.2021
|
|
Наші в Києві!
Для нас вже стало традицією приїжджати до славного Києва, щоб узяти участь у Міжнародній науково-практичній конференції В2В MARKETING.
Дніпровську політехніку представляли наші студенти :
Анна Дідович (075-20-1) зайняла ІІ місце у номінації найкращої доповіді - “The principles of behavioral economics as the foundation and key to understanding consumer behavior in marketing” (під науковим керівництвом завідувача кафедри маркетингу, доцента С.Я. Касяна)
Вікторія Мороз (075-20ск-1) провела дослідження на тему «Зміна ціни на продукцію підприємства «Алеф-Віналь».
Також до конференції долучилися учасники команди маркетологів “Big minds” НТУ «Дніпровська політехніка»: Олександра Зуб (075-19-1), Віталіна Фролова (075-19-1), Олександр Світенко (075-20-1), Юлія Бовсуновська (075-20-3).
Команда у запеклій боротьбі у фіналі кейс-змагання від Lifcell посіла ІІ місце! (керівники команди Куваєва Т., Пілова К.)
Висловлюємо вдячність від кафедри маркетингу «Дніпровська політехніка» організаторам та учасникам!
#dniprotech #дніпровськаполітехніка #marketing #075маркетинг #MarketingKPI "
|
|
25.10.2021
|
|
25 жовтня – День маркетолога!
Готові?
Як до чого?
До МЕГАвебінару від 075 Маркетинг
Тоді зустрінемося 25 жовтня о 14:30 в Zoom. Посилання на вебінар
https://cutt.ly/pRYLHWE
|
|
24.10.2021
|
|
25 жовтня – День маркетолога!
Продовжуємо вас дивувати!
Саме завтра ви матимете змогу дізнатися робочий розклад керівника відділу маркетингу
Представляємо нашого спікера вебінара до Дня Маркетолога – #Marketer Day Dniprotech 2021: Дмитрів Анна Ярославівна
Chief Marketing Officer у ThinkGlobal Lviv приватна школа
к.е.н., доцент кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка».
«Що робить Marketing Director на щодень? / What does Marketing Director do every day?»
Подключиться к конференции Zoom
|
|
24.10.2021
|
|
25 жовтня – День маркетолога!
Ще один приємний анонс
Хочете дізнатися секрети успіху справжніх професіоналів-маркетологів? Тоді гайда на наш вебінар
До дня маркетолога відбудеться вебінар, який проведуть:
Anya Samarets - керівник відділу маркетингу і реклами в Тойота Центр Дніпро "Алмаз Мотор"
Рибакова Наталія - керівник відділу продажів автомобілів корпоративним клієнтам в Тойота Центр Дніпро "Алмаз Мотор"
Вони розкажуть вам про сучасний маркетинг та його реалії на підприємстві.
P.S. Наталія та Анна не тільки круті маркетологи, але й випускниці нашої спеціальності! Пишаємося вами
Подключиться к конференции Zoom
|
|
23.10.2021
|
|
25 жовтня – День маркетолога!
Подарунки до Дня маркетолога не завершуються!
Ми раді представити нашого спікера вебінара до дня маркетолога - Ігора Геннадійовича Снітівкера.
Директор ТОВ «Укр Експорт Сервіс»
Керівник комітету сприяння експорту Дніпропетровської торгово-промислової палати
керівник комітету сприяння експорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Тема виступу: "Маркетингова політика розподілу в компаніях ЄС і Японії / Marketing Distribution Policy in EU and Japan companies"!
У рамках розвитку освітньо-наукової співпраці між НТУ "Дніпровська політехніка" і ТОВ «Укр Експорт Сервіс»!
Подключиться к конференции Zoom
|
|
23.10.2021
|
|
25 жовтня – День маркетолога!
Друзі, анонси не закінчуються
25 жовтня 2021 р. до нас на вебінар до Дня маркетолога приєднається бренд-маркетолог відділу маркетингового просування ВТМ лінії магазинів EVA Anastasia Bezruk.
Вона розповість про особливості запуску рекламних кампаній власних торгових марок категорії декоративної косметики.
Не пропустіть можливість задати цікаві запитання експерту!
Подключиться к конференции Zoom
|
|
23.10.2021
|
|
18.10. 2021 Студенти, аспіранти і викладачі НТУ «Дніпровська політехніка» почали навчання у Зимовій школі «Study Seminars “Transition to Sustainable Consumption and Production in Industry: The Business Management Context”», що проводиться Бранденбурзьким технічним університетом Коттбус-Зенфтенберг - БТУ (Німеччина) у рамках Форуму університетів ЄС за підтримки Німецької служби академічних обмінів - DAAD
Кожного року НТУ «Дніпровська політехніка» у рамках Меморандуму з Бранденбурзьким технічним університетом Коттбус-Зенфтенберг - БТУ (Німеччина) «Сталий розвиток і е-навчання у вищій освіті» приймає участь у Міжнародних навчальних семінарах с питань сталого розвитку, наприклад: «Екологічна оцінка проектного та стратегічного рівня» (2007), «Стратегічна екологічна оцінка – потенціал для пом’якшення наслідків і адаптації до впливів клімату, що змінюється» (2009), «Інтегроване екологічне планування і адаптація до умов клімату, що змінюється» (2010), «Озеленення навчальних планів і програм – Інтеграція аспектів сталого розвитку в університетську освіту» (2015), «Проблеми сталого розвитку в промисловому секторі в країнах з перехідною економікою» (2019), «Сталий розвиток в індустріальній сфері» (2020-2021) та інші.
|
|
21.10.2021
|
|
25 жовтня – День маркетолога!
А це означає, що кафедра маркетингу проводить вебінари.
Наш перший спікер Professor Honorata Howaniec,The University of Bielsko-Biala
Тема: "Users of Social media in Poland - conclusions for marketing"
У рамках розвитку освітньо-наукової співпраці між НТУ "Дніпровська політехніка" і Технічно-Гуманітарною Академією в Бієльско-Бялей!
|
|
09.10.2021
|
|
Учасники семінару запрошуються на виїзне заняття до ПРАТ Дніпрометиз, що відбудеться 22 жовтня 2021 року
Зимова школа Study Seminar “Transition to sustainable consumption and production: the business management context” (online) 18 жовтня - 19 листопада 2021 року Дніпро,Україна - Коттбус, Німеччина
Детальніше
|
|
07.10.2021
|
|
Зимова школа online Study Seminar “Transition to sustainable consumption and production: the business management context” 18 жовтня-19 листопада 2021 року Дніпро,Україна - Коттбус, Німеччина
Оголошується конкурс серед студентів та викладачів на участь у Зимовій школі Study Seminar “Transition to sustainable consumption and production: the business management context”, що відбудиться в рамках сумісної програми НТУ Дніпровська політехніка і Бранденбурзького технічного університету Коттбус-Зенфтенберг (Німеччина) за підтримки DAAD у період з 18 жовтня по 19 листопада 2021 року.
Детальніше
|
|
21.09.2021
|
|
Інтернаціоналізація в дії
Здобувачі освітніх програм Маркетинг НТУ «Дніпровська політехніка» Віталіна Фролова, гр. 075-19-1, Маріанна Сур’янінова, гр. 075м-21-1 від 20 вересня 2021 р. розпочали навчання в University of Latvia за програмою The Young Professional school in University of Latvia «European studies – Foreign and Domestic Affairs». Координатор проєкту від НТУ «Дніпровська політехніка» - Lytvyn Maryna.
Вітаємо студентів #dniprotech та бажаємо успішно закінчити семестрову програму міжнародного стажування!
|
|
19.09.2021
|
|
Відбулося засідання кафедри маркетингу
Відбулося засідання кафедри маркетингу, на якому за участі викладачів і здобувачів освітніх програм Маркетинг обговорено розвиток співпраці з Олександром & Наталією Трубіними:
співзасновниками IP-телефонії Nextel, e-chat
засновниками системи розумних скриптів продаж Neuron
МАП (Міжнародна Академія Продаж)!
У результаті фахової дискусії заплановано серію навчально-практичних семінарів для студентів #dniprotech на теми: "Сім законів успішних перемовин", "Автоматизація бізнес процесів", "Сучасні технології в бізнесі", "Системний відділ продажу"! Продовження буде!
|
|
16.09.2021
|
|
ВИЇЗНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ-СЕМІНАР!
16.09.2021р. відбувся виїзний навчальний тренінг-семінар, навчальні заняття з дисциплін «Маркетинг», «Маркетингова логістика », «Маркетинг взаємодії і партнерських відносин», «Маркетинг стартап-проектів» у високотехнологічній компанії – Інжиніринговій школі Noosphere, м. Дніпро
|
|
07.09.2021
|
|
Графік консультацій на 1 чверть 2021-2022 н.р. по кафедрі маркетингу
|
|
07.09.2021
|
|
Розвиток співпраці зі стейкхолдерами на високотехнологічних ринках!
Викладачі і здобувачі освітніх програм Маркетинг спілкуються з Олександром & Наталією Трубіними - співзасновниками: IP-телефонії Nextel; e-chat; 🌟Засновниками: Системи розумних скриптів продаж Neuron; МАП (Міжнародна Академія Продаж); Business HD!
‼‼Development of Cooperation with Stakeholders in High-Tech Markets! 📍Teachers and students of Marketing educational programs communicate with Oleksander & Natalia Trubin's
🌟- Co-founders: IP-telephony Nextel; e-chat; Founders: Neuron Smart Sales Script System; IAS (International Academy of Sale); Business HD!
|
|
06.09.2021
|
|
Відкрита лекція доцента кафедри маркетингу Куваєвої Тетяни
Відкрита лекція доцента кафедри маркетингу Куваєвої Тетяни з дисципліни "Поведінка споживача"
Тема: " Клієнтоорієнтований підхід до формування маркетингової стратегії компанії"
НТУ «Дніпровська політехніка», ауд. 1/114
📅8 вересня 2021 р.
🕣 9.35
|
|
19.07.2021
|
|
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!!!
До уваги студентів бакалаврату і магістратури НТУ "Дніпровська політехніка"!
У зв'язку з відпусткою доц. Палєхової Л.Л., доц. Яцентюка С.В., ст. викл. Макухи Ю.М. протягом 19.07-31.07.2021 р. прийом академічних заборгованостей у студентів по кафедрі маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» за 2020-2021 н.р. у змішаному форматі (онлайн додаток MS Teams і офлайн) буде проводитися такими викладачами: завідувач кафедри маркетингу, доц. Касян С.Я., доц. Шинкаренко Н.В., доц. Куваєва Т.В. Просимо контактувати студентів з цими викладачами завдяки засобам Microsoft Office 365 або під час особистого візиту на кафедру маркетингу із дотриманням вимог санітарної безпеки.
|
|
|
15.07.2021
|
|
Підписано Угоду з Університетом Марії Кюрі-Склодовської в Любліні (UMCS), що відкриває широкі можливості для розвитку академічної і наукової співпраці! UMCS є найбільший державний ЗВО у Східній Польщі, ЄС! / The Agreement with the Maria Curie-Sklodowska University in Lublin (UMCS) was signed, which opens up great opportunities for the development of academic and scientific cooperation! UMCS is the largest state higher education institution in Eastern Poland, UE!
Просто нам довіряють) 🥰 Іще одна угода про співпрацю з європейським партнером-університетом підписана! 🥳Делегації Люблінського Університету Марії Кюрі-Склодовської (Польща) та #dniprotech домовилися про академічне співробітництво. А це спільна дослідна і навчальна робота, академічний обмін студентами, викладачами й аспірантами, гранти від міжнародних фондів ЄС та світу. Це дає змогу ще більше інтегруватися до єдиного освітньо-наукового простору ЄС! Oleksandr Aziukovskyi Sergiusz Jakiv Kasian
#Інноваційний_Університет
|
|
03.07.2021
|
|
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!!!
До уваги студентів бакалаврату і магістратури НТУ "Дніпровська політехніка"!
У зв'язку з відрядженням завідувача кафедри маркетингу Касяна С.Я., відпусткою доц. Шинкаренко Н.В., ст.лаб. Магеррамової І.А. протягом тижня 05.07-09.07.2021 р. прийом академічних заборгованостей у студентів по кафедрі маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка» за 2020-2021 н.р. у змішаному форматі (онлайн додаток MS Teams і офлайн) буде проводитися такими викладачами: доц. Палєхова Л.Л., доц. Куваєва Т.В., доц. Яцентюк С.В., ст. викл. Макуха Ю.М. Просимо контактувати студентів з цими викладачами завдяки засобам Microsoft Office 365 або під час особистого візиту на кафедру маркетингу із дотриманням вимог санітарної безпеки.
|
|
|
24.06.2021
|
|
24 червня 2021 року відбулася Онлайн-конференція «Інформаційний День проєкту SMM4WIN: SMM навички для посилення інклюзії та зайнятості молодих людей з інвалідністю в Україні», що організована Академією праці, соціальних відносин і туризму та Міністерство молоді та спорту України. Форум присвячений питанням підготовці експертів з маркетингу та соціальних досліджень у контексті викликів сталого розвитку. Учасники обговорювали досвід з реалізації реальних грантових SMM проєктів із залученням людей з інвалідністю.
Від НТУ «Дніпровська політехніка» у форумі прийняла участь доцент кафедри маркетингу доц. Палєхова Людмила Львівна – як міжнародний експерт з питань маркетингу зі сталого розвитку та член Української асоціації менеджменту і бізнес-освіти (УАРМБО)!
#dniprotech #дніпровськаполітехніка #днепровскаяполитехника #техническийуниверситет #технічнийуніверситет #нтудп #ntudp #markeing #маркетинг #075маркетинг
|
|
21.06.2021
|
|
Яскрава практика студентів
В межах навчальної практики студентів спеціальностей 292 "Міжнародні економічні відносини", 075 "Маркетинг" відбудеться зустріч з директором ТОВ «Укр Експорт Сервіс», керівником комітету сприяння експорту Дніпропетровської торгово-промислової палати, керівником комітету сприяння експорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації Ігорем Геннадійовичем Снітівкером!
Тема: "Практичні аспекти експортної діяльності, міжнародного маркетингу"
Де? НТУ «Дніпровська політехніка», Colibri, 1 поверх 1 корпусу, 1/11
|
|
13.06.2021
|
|
Міжнародне співробітництво кафедри маркетингу
|
|
21.05.2021
|
|
Маркетологи НТУ «Дніпровська політехніка» та Університету Міколайя Коперніка в Торуню обговорюють особливості психології ПР і реклами
|
|
18.05.2021
|
|
Круглий стіл «Професійний стандарт викладача ЗВО: зміст та практичне застосування»
18 травня 2021 р. відбувся онлайн Круглий стіл «Професійний стандарт викладача ЗВО: зміст та практичне застосування», який був ініційований представниками Міністерства освіти і науки України та Українською асоціацією менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО).
Метою заходу було обговорення місії, змісту та застосування Професійного стандарту викладача ЗВО, який був затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 р. № 610 на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти». Проєкт професійного стандарту було розроблено Міністерством освіти і науки України за власною ініціативою. https://mon.gov.ua/ua/news/zatverdzheno-standart-na-grupu-profesij-vikladachi-zakladiv-vishoyi-osviti
Форум відкрив Олег Ігорович Шаров – Генеральний директор директорату фахової передвищої, вищої освіти Міністерства освіти і науки Україні, який слушно підкреслив роль Професійного стандарту викладача ЗВО як інструменту для систематизації вмінь і навичок (створення посадових інструкцій), підготовки молодих фахівців, само- та оцінювання діяльності викладачів закладів вищої освіти, підвищення кваліфікації та професійного розвитку.
У заході взяли участь 75 фахівців і викладачів університетів України. Від НТУ «Дніпровська політехніка» у форумі прийняли участь доцент Палєхова Людмила Львівна – заступник директора Інституту економіки з питань освіти для сталого розвитку, асоційований член Української асоціації менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО); доцент Касян Сергій Якович – завідувач кафедри маркетингу, член Галузевої Експертної Ради 07 Управління та адміністрування зі спеціальності 075 Маркетинг Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
|
|
18.05.2021
|
|
|
|
14.05.2021
|
|
Онлайн-діалог представників 75 університетів України
14 травня 2021 р. відбувся онлайн-діалог представників 75 університетів України, метою якого було обговорення інтерактивних форм навчання з імплементації знань про сталий розвиток. Захід був організований Глобальним договором ООН в Україні та Українською асоціацією менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО).
Форум відкрила Тетяна Сахарук - Генеральна директорка Глобального договору ООН в Україні, яка підкреслила роль вишів у процесах досягнення цілей сталого розвитку та зазначила, що Глобальний договір ООН в Україні підсилює партнерську взаємодію свідомих бізнесів та університетів для формування нової генерації маркетологів, менеджерів, орієнтованих на сталий розвиток.
Учасникам була запропонована гра «Цілі сталого розвитку», як додатковий навчальний ресурс для розвитку знань та навичок з імплементації питань сталого розвитку в навчальні дисципліни.
Від НТУ «Дніпровська політехніка» у форумі прийняла участь доцент маркетингу Палєхова Людмила Львівна – заступник директора Інституту економіки з питань освіти для сталого розвитку, асоційований член Української асоціації менеджменту та бізнес-освіти (УАРМБО), доцент кафедри маркетингу.
|
|
12.05.2021
|
|
До уваги студентів, молодих вчених!
13 травня 2021 о 13.00 буде проведено міжнародний вебінар (англійською мовою)
“FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”!
Міжнародний вебінар: “FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”
13 травня о 13.00 буде проведено міжнародний вебінар (англійською мовою) “FEATURES OF PR PSYCHOLOGY & ADVERTISING OF COMPANIES IN EU & WORLD MARKETS”!
Ви дізнаєтесь про:
психологічні хитрощі, які переконують споживачів зробити покупку в ЄС
створення реклами для різних аудиторій на ринках ЄС
культурні відмінності різних країн
Планується сесія запитань та відповідей, де кожен учасник вебінару може задати питання
Спікер:
Katarzyna Grąbczewska, Nicolaus Copernicus University in Toruń
Для отримання лінку на вебінар треба зареєструватися за посиланням
Партнерами вебінару є:
- Українська Асоціація Маркетингу
- Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України
- ГО «Інноваційний університет»!
|
|
30.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
Нові здобутки маркетологів! Успішна участь маркетологів НТУ "Дніпровська політехніка" - Dnipro University of Technology у V Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності 075 Маркетинг за рівнями вищої освіти бакалавр, магістр, який проводився на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницього Національного Університету Роботи випускників кафедри маркетингу вже не вперше підтвердили свій високий рівень: - дипломна робота бакалавра Понізовної Катерини
- диплом ІІ ступеня (науковий керівник к.е.н. Палєхова Л.Л.)
- дипломна робота магістра Юферової Дар'ї – диплом ІІ ступеня (науковий керівник к.е.н. Касян С.Я.).
Вітаємо переможців та бажаємо подальших професійних успіхів!
Щиро дякуємо організаторам Конкурсу та особисто Світлані Володимирівні Ковальчук за високий рівень організації конкурсу із використанням сучасних технологій зв’язку
|
|
30.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
У рамках укладеної угоди про наукове співробітництво між НТУ "Дніпровська політехніка" - Dnipro University of...
Опубликовано Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка" Четверг, 29 апреля 2021 г.
|
|
23.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
🎉Вітаємо магістра кафедри маркетингу Бардакова Юрія та його керівника доцента кафедри маркетингу Шинкаренко Н.В....
|
|
12.04.2021
|
|
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка»!
Командне досягнення освітян НТУ «Дніпровська політехніка» – завідувач кафедри програмного забезпечення комп’ютерних систем Ірина Удовик, завідувач кафедри маркетингу Сергій Касян й доцент кафедри економічної теорії та міжнародних економічних відносин Марина Литвин отримали сертифікати про підвищення кваліфікації «Акредитація освітніх програм третього рівня. Дослідницька доброчесність».
|
|
6.04.2021
|
|
У В А Г А !!!!
Графік прийому академічних заборгованостей у студентів по кафедрі маркетингу НТУ «ДП» за осінній семестр 2020-2021 н.р. квітень 2021р.
|
|
05.04.2021
|
|
Шановні колеги! Запрошуємо всіх бажаючих до публікації матеріалів у колективній монографії: «Управління цифровим маркетингом і е-логістикою у площині сталого розвитку»
Присвячується 20-річчю кафедри маркетингу НТУ «Дніпровська політехніка»! Матеріали монографії будуть видані окремою книгою з присвоєнням номерів ISBN, УДК та ББК. На одну роботу (незалежно від кількості авторів) надається один авторський примірник монографії. Додаткові примірники замовляються заздалегідь. Головний науковий редактор монографії – керівник держбюджетної наукової роботи «Управління цифровим маркетингом і е-логістикою високотехнологічних і сервісних підприємств України» (державний реєстраційний номер № 0120U102049) к.е.н, доцент, завідувач кафедри маркетингу фінансово-економічного факультету НТУ «Дніпровська політехніка», член 07 ГЕР «Управління та адміністрування» Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, НАЗЯВО (Україна), учасник Громадської організації «Інноваційний університет», керівник Департаменту сприяння розвитку науково-освітнього співробітництва Україна-ЄС, ГО Асоціація сприяння науці і освіті SPACETIME Касян Сергій Якович. Члени міжнародної наукової редколегії: д.е.н., проф. Бардась Артем Володимирович, НТУ «Дніпровська політехніка», Голова 07 ГЕР «Управління та адміністрування» НАЗЯВО; к.е.н., доц. Палєхова Людмила Львівна, НТУ «Дніпровська політехніка»; д.е.н., проф. Гармідер Лариса Дмитрівна, НТУ «Дніпровська політехніка»; dr hab., проф. Кващніцкі Вітолд / Kwaśnicki Witold, Вроцлавський університет, м. Вроцлав (Польща); dr hab., проф. Віктор Ян / Wiktor Jan, Краківський економічний університет (Польща); dr hab., проф. Йенджейчик Ірена / Jędrzejczyk Irena, Технічно-гуманітарна академія в Бієльску-Бялей, м. Бієльско-Бяла (Польща); dr hab., проф. Гованієц Гонората / Howaniec Honorata, Технічно-гуманітарна академія в Бієльску-Бялей, м. Бієльско-Бяла (Польща); проф., д-р Димитров Иван Тенев / Dimitrov Ivan, Університет професора доктора Асена Златарова, м. Бургас (Болгарія); доц. д-р Транев Стоян Транев / Tranev Stoyan, Університет професора доктора Асена Златарова, м. Бургас (Болгарія) та ін.
|
|
24.03.2021
|
|
|
|
18.03.2021
|
|
|
|
3.03.2021
|
|
У В А Г А !!!!
Графік прийому академічних заборгованостей у студентів по кафедрі маркетингу НТУ «ДП» за осінній семестр 2020-2021 н.р. березень 2021р.
|
|
2.03.2021
|
|
|
|
2.03.2021
|
|
|
|
1.02.2021
|
|
У В А Г А !!!!
Графік прийому академічних заборгованостей у студентів по кафедрі маркетингу НТУ «ДП» за осінній семестр 2020-2021 н.р. Лютий 2021р.
|
|
13.01.2021
|
|
Кафедра Маркетингу запрошує усіх до участі у міжнародній науковій студентській конференції студентів і молодих вчених з циклу Студентський Бридж «Виклики публічних фінансів» / Międzynarodowa konferencja Naukowa „Wyzwania Finansów Publicznych”
|
|
30.12.2020
|
|
У В А Г А !!!!
Графік консультацій по кафедрі маркетингу на період самостійної роботи студентів з використанням технологій дистанційного доступу до освітнього контенту у весняному семестрі 2020-2021 н.р.
|
|
30.12.2020
|
|
У В А Г А !!!!
Графік прийому академічних заборгованостей у студентів по кафедрі маркетингу НТУ «ДП» за осінній семестр 2020-2021 н.р.
|
|
23.11.2020
|
|
Кафедра Маркетингу запрошує прийняти участь
у конференції "MAJESTY OF MARKETING".
Запрошення
|
|
23.11.2020
|
|
Кафедра Маркетингу запрошує прийняти участь
у конкурсі студентської соціальної реклами.
|
|
20.07.2020
|
|
Важливі дати для вступників 2020 на основі
освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст"!!!
|
|
02.07.2020
|
|
У В А Г А !!!!
Згідно Наказу НТУ «ДП» від 23 червня 2020 р. №158 а.-г. складання академічних заборгованостей для студентів з усіх дисциплін відбувається за графіком з 23 червня до 10 серпня 2020 р.
Графік прийому академічних заборгованостей студентів по кафедрі маркетингу НТУ «ДП» за 2019-2020 н.р. дивись у додаку.
|
|
29.04.2020
|
|
Вітаємо переможців та бажаємо подальших професійних успіхів!
Успішна участь маркетологів НТУ «Дніпровська політехніка» у ІV Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів закладів вищої освіти зі спеціальності 075 Маркетинг за рівнями вищої освіти бакалавр, магістр, який проводився на базі кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету.
Роботи випускників кафедри маркетингу вже не вперше підтвердили свій високий рівень: дипломна робота бакалавра Віблої Марини – диплом ІІІ ступеня (науковий керівник к.е.н. Шинкаренко Н.В.) дипломна робота магістра Кобзар Тіни – диплом ІI ступеня (науковий керівник к.е.н. Куваєва Т.В.). Вітаємо переможців та бажаємо подальших професійних успіхів!
|
|
12.03.2020
|
|
Як захиститися від коронавірусу. Відео
Як захиститись від нового коронавірусу? Відео тут
Паніка у медіа та соціальних мережах створили підґрунтя для маніпуляцій та поширення фейків. Багато компаній пропонують товари, медичні препарати, БАДи чи навіть вакцини, що мають вас захистити від нового вірусу. Проте наразі специфічного лікування та вакцини від уханського коронавірусу не існує.
Не захищають від коронавірусу 2019-nCoV:
- Захисні маски. Маски варто одягати людям, що вже захворіли, для зниження ризику зараження інших в закритих приміщеннях. На вулиці маски неефективні. Також маски вдягають лікарі під час операцій.
- БАДи та гомеопатія. Ефективність цих препаратів не доведена, тому вони не здатні захистити від нового коронавірусу.
- Імуномодулятори. Такі лікарські засоби може призначити лише лікар.
- Цибуля, часник, алкоголь та інші засоби “народної медицини”. Не має жодного наукового обґрунтування ефективності цих засобів. Алкоголь навпаки пригнічує імунну систему і послаблює організм, ускладнюючи процес боротьби з вірусом.
Щоб зробити себе менш вразливим до вірусів, завжди дотримуйтесь рекомендацій:
- мийте руки;
- уникайте близьких контактів з хворими;
- збалансовано харчуйтеся;
- пийте достатньо рідини;
- провітрюйте та зволожуйте приміщення;
- ведіть здоровий спосіб життя; подбайте про достатню кількість сну;
- не споживайте сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження.
Інформація МОЗ України
|
|
12.03.2020
|
|
7 поширених питань про новий коронавірус
Поява і поширення уханського вірусу стало топ-темою останніх тижнів. Інформація постійно оновлюється в ЗМІ, месенджерах та соціальних мережах. Разом з достовірними даними ширяться безліч чуток і фейків. Ми зібрали найпопулярніші питання про новий коронавірус і підготували відповіді.
|
|
25.11.2019
|
|
Кафедра маркетингу Національного ТУ «Дніпровська політехніка» запрошує прийняти участь у XV Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «MAJESTY OF MARKETING» 5 грудня 2019 р. (Робоча мова конференції – англійська)
|
|
| | |
|
|