|
|
Красовська Олена Юріївна
доктор економічних наук, професор
професор кафедри маркетингу
krasovska.o.yu@nmu.one
Google Scholar
Web of Science (publons):
ORCID:0000-0001-8847-4232
Scopus
Начальник відділу міжнародного маркетингу
Член редколегії наукового журналу «Економічний вісник Дніпровської політехніки» (група Б)
Експерт в сфері управління маркетингом
Бізнес-коуч
Освіта:
Дніпропетровська академія управління, бізнесу та права, напрям підготовки «Економіка та підприємництво», кваліфікація бакалавр з маркетингу, диплом бакалавра
Дніпропетровська академія управління, бізнесу та права, спеціальність «Маркетинг», кваліфікація економіст, диплом спеціаліста
ПВНЗ «Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля», спеціальність «Управління навчальним закладом», кваліфікація магістр з управління навчальним закладом, керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання), диплом магістра
ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», спеціальність «Філологія», кваліфікація – спеціаліст філології, перекладач з англійської та російської мов, диплом спеціаліста.
Наукова спеціальність, тема дисертації, вчене звання за якою кафедрою (спеціальністю) присвоєно:
Доктор економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Тема дисертації: «Управління маркетинговими інструментами промислового підприємства». (2020 р.)
Професор кафедри міжнародного маркетингу (2022р.)
Кандидат економічних наук за спеціальністю 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини. Тема дисертації: «Розвиток світового ринку вищої освіти». (2010 р.)
Доцент кафедри маркетингу (2012 р.)
Підвищення кваліфікації:
-
Онлайн-тренінг «Цифровий освітній простір університету: як працювати ефективно», 4 липня 2024 р., НТУ «Дніпровська політехніка», 8 годин, 0,27 кредит ECTS.
-
Онлайн-тренінг «Особливості застосування сучасних методів викладання», 21 червня 2024 р., НТУ «Дніпровська політехніка», 8 годин, 0,27 кредит ECTS.
-
Онлайн-тренінг «Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу як складова якісної підготовки фахівців», 21 травня 2024 р., НТУ «Дніпровська політехніка», 8 годин, 0,27 кредит ECTS.
-
Онлайн-тренінг «Штучний інтелект: технічні та правові аспекти академічної доброчесності, 06 березня 2024 р., НТУ «Дніпровська політехніка», 8 годин, 0,27 кредит ECTS.
-
British Council, Міністерство освіти і науки України, Фонд Президента України. Міжнародний проєкт «Лідери трансформації університетів задля відродження України», жовтень 2023 р. – березень 2024 р., 5 кредитів ECTS.
-
Англомовна програма «Підприємництво: впровадження бізнес-ідей», HEI Innovation for Knowledge Intensive Enterprenership Project (HIVE), жовтень – грудень 2023 р., Португалія, 90 годин, 3 кредити ECTS.
-
Міжнародне стажування International Staff Week, 4-8 грудня 2023 р., Silesian University of Technology, Poland.
-
Цикл семінарів-тренінгів за темою «Удосконалення процесу забезпечення якості освіти (відповідність міжнародним стандартам AACSB)», 1.04.2022 – 20.05.2022, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», 30 годин, 1 кредит ECTS.
-
Воркшоп «Досконалість у викладанні та навчанні», 09.02.2022 р., ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», 2 години, 0,07 кредитів ECTS.
-
Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників, 06.11.2021 – 12.12.2021 р., 180 годин, 6 кредитів ECTS.
-
Онлайн-програма «Професійний коуч по системі Новий код коучингу» Isaaс Pintosevich Systems. Жовтень-грудень 2021 р.
-
Вебінар «Розвиток навичок викладачів в умовах онлайн та змішаного навчання», 08.10.2021 р., ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», 2 години, 0,07 кредитів ECTS.
-
Міжнародний семінар «Європейські стандарти якості вищої освіти у контексті проходження міжнародної акредитації», 12.05.2021 р., ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», 6 годин, 0,2 кредитів ECTS.
Дисципліни, що викладає:
-
Маркетинговий менеджмент
-
Маркетингове стратегічне планування
-
Маркетинг послуг
-
Маркетингове ціноутворення
-
Міжнародний досвід PR-кампаній
-
Сучасні технології маркетингу та управління продажами
|