|
ЦЕНТР МАРКЕТИНГОВИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Основні напрями діяльності Навчально-наукового центру маркетингових цифрових технологій
1. У сфері навчальної діяльності:
- створення умов для творчого розвитку обдарованої особистості, індивідуальної роботи зі здобувачами вищої освіти з метою підготовки фахівців для науково-дослідної, науково-педагогічної та управлінської діяльності у сфері маркетингу і логістики;
- залучення здобувачів вищої освіти до виконання науково-дослідних робіт, що пов’язані з маркетинговою і логістичною діяльністю підприємств з метою оволодіння методами застосування і генерування нових знань для розв’язання проблемних професійних завдань;
- організація навчальних, виробничих та передатестаційних практик здобувачів вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»;
- організація та проведення підвищення кваліфікації, включаючи стажування та професійну підготовку спеціалістів підприємств, організацій та закладів, у т.ч. структурних підрозділів Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», що пов’язане з необхідністю оновлення знань у сфері маркетингової політики, стратегії і тактики, цифрового маркетингу, е-логістики, проведення маркетингових досліджень і маркетингового аудиту.
2. У сфері наукової діяльності:
- проведення досліджень у сфері маркетингу освітніх послуг ЗВО: маркетингового позиціонування освітньо-наукових послуг Університету, вимірювання ефективності маркетингових зусиль ЗВО, маркетингові комунікаційні засоби представлення інформації цільовим групам абітурієнтів, розрахунки тарифів освітніх послуг;
- виконання науково-дослідних робіт у сфері інноваційного підприємництва, маркетингу, менеджменту і логістики;
- накопичення, систематизація, аналіз і розповсюдження маркетингової інформації, новітніх знань і досвіду за профілем діяльності Центру серед здобувачів вищої освіти, аспірантів, науковців, викладачів, партнерів, влади, громадськості;
- підготовка, видання і розповсюдження відповідних методичних, довідково-інформаційних видань, навчальних посібників, підручників та документації у сфері сучасного маркетингу і логістики, у т.ч. в електронному виді;
- надання консультаційних, наукових, інформаційних послуг з питань маркетингової, логістичної діяльності, проведення маркетингових досліджень підприємствам, фізичним особам, інститутам державної влади, структурним підрозділам Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»;
- проведення оцінки та експертизи операційно-комерційної діяльності організацій-замовників і надання їм науково-практичної допомоги в ефективному функціонуванні служб маркетингу і логістики;
- дослідження попиту та пропозиції на послуги та роботи за профілем діяльності Центру, надання рекламних, дизайнерських, представницьких та посередницьких послуг у сфері маркетингової діяльності;
- організація науково-методичних семінарів, вебінарів, конференцій, форумів, майстер-класів з теорії і практики цифрового маркетингу, е-логістики.
3. У сфері міжнародної діяльності:
- встановлення і розвиток міжнародних контактів Центру і його членів з партнерськими організаціями і фахівцями з маркетингу і логістики за кордоном, взаємного обміну інформацією, програмними продуктами та науково-методичними матеріалами.
4. У сфері партнерської взаємодії:
- сприяння співробітництву ЗВО, підприємств, влади, громадськості, окремих фахівців з метою розвитку взаємовигідних контактів у сфері маркетингу, менеджменту, підприємництва і логістики.
|