Основні напрями діяльності Навчально-наукового центру маркетингових технологій
1.У сфері навчальної діяльності:
· створення умов для творчого розвитку обдарованої особистості й індивідуальної роботи зі студентами з метою підготовки фахівців для науково-дослідної, науково-педагогічної та організаторської діяльності у сфері маркетингу;
· залучення студентів до виконання науково-дослідних робіт, що пов’язані з маркетинговою діяльністю організацій, з метою оволодіння методами застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань;
· організація навчально-виробничих та науково-дослідної практик студентів Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»;
· організація та проведення підвищення кваліфікації, включаючи стажування та професійну підготовку спеціалістів підприємств, організацій та закладів, у т.ч. структурних підрозділів Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», що пов’язане з необхідністю оновлення знань у сфері маркетингової політики, стратегії і тактики, проведення маркетингових досліджень і маркетингового аудиту.
2.У сфері наукової діяльності:
· проведення досліджень у сфері маркетингу освітніх послуг ЗВО: маркетингового позиціонування освітньо-наукових послуг Університету, вимірювання ефективності маркетингових зусиль ЗВО, маркетингові комунікаційні засоби представлення інформації цільовим групам абітурієнтів, розрахунки тарифів освітніх послуг;
· виконання науково-дослідних робіт у напрямку інноваційного підприємництва, маркетингу та логістики;
· накопичення, систематизація, аналіз і розповсюдження маркетингової інформації, знань і досвіду за профілем діяльності Центру серед студентів, аспірантів, науковців, викладачів, партнерів, влади, громадськості, стейкголдерів;
· підготовка, видання і розповсюдження відповідних методичних та довідково-інформаційних видань та документації у сфері сучасного маркетингу;
· надання консультаційних, наукових, практичних та інших послуг з питань маркетингової діяльності підприємствам, організаціям, фізичним особам, інститутам державної влади, структурним підрозділам Національного технічного університету «Дніпровська політехніка»;
· проведення оцінки та експертизи діяльності організацій-замовників і надання їм науково-практичної допомоги в створенні та налагоджуванні ефективної роботи служб маркетингу і логістики;
· вивчення попиту та пропозиції на послуги та роботи за профілем діяльності Центру, надання рекламних, дизайнерських, представницьких та посередницьких послуг у сфері маркетингової діяльності;
· організація і проведення науково-методичних семінарів, нарад, конференцій, форумів з теорії і практики маркетингу і логістики.
3. У сфері міжнародної діяльності.
· встановлення і розвиток міжнародних контактів Центру і його членів з аналогічними організаціями і фахівцями з маркетингу і логістики за кордоном, взаємного обміну інформацією, програмними продуктами та науково-методичними матеріалами.
4. У сфері партнерської взаємодії.
· сприяння успішному співробітництву ЗВО, організацій, підприємств, окремих фахівців з метою розвитку взаємовигідних контактів у сфері маркетингу, логістики і підприємництва.