Членами студентського наукового гуртка «Еврика маркетингу» є студенти першого та другого освітніх рівнів за спеціальністю 075 Маркетинг НТУ "Дніпровська політехніка". Участь студентів-маркетологів у науковій діяльності може проходити як протягом навчального процесу так і у позаучбовий час (робота в студентському гуртку; виступи з доповідями на науково-практичних конференціях, семінарах, вебінарах, форумах. участь в конкурсах, підготовка статей до публікації у фахових виданнях з маркетингу тощо).
Оцінка доцільності участі здобувачів у науковому гуртку відбувається через такі критерії, як спроможність здобувачами обирати підходи та інструменти вирішення управлінських та маркетингових проблем й прикладних завдань компанії/організації; кількість перемог/відзнак фахівцями маркетингу та іншими стейкхолдерами.
Такий підхід відображує актуальні світові тенденції розвитку маркетингу, розуміння їх здобувачами, постійного творчого пошуку, самонавчання відповідно до цих тенденцій.