|
|
Макуха Юрій Михайлович
старший викладач кафедри маркетингу.
makukha.yu.m@nmu.one
Google Scholar
Web of Science (publons): D-8775-2019
Дійсний член Української асоціації маркетингу (свідоцтво №315)
Учасник проекту "Розробка та впровадження програми дуальної освіти у вищу школу України"
Фахівець у сфері логістики, збуту та інформаційних технологій.
Співавтор навчального посібника «Основи логістики».
Комплекс маркетингових заходів, реалізований під його керівництвом 2019 році, був визнаний кращим в регионі Європа, Африка і Близький Схід у номінації "Краща ініціатива у сфері бренд-маркетингу" в рамках програми «Circle of Excellence» від компанії ExxonMobil.
Освіта:
Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» 2022 р. Спеціальність «Маркетинг» кваліфікація магістр, диплом М22№ 007664 від 07.02.2022 р.
Національна гірнича академія України, диплом спеціаліста, 1999, спеціальність «Електропривод та автоматизація промислових установок і технологічних комплексів», кваліфікація «Інженер-електромеханік»
Наукова спеціальність, тема дисертації, вчене звання за якою кафедрою (спеціальністю) присвоєно:
-
Підвищення кваліфікації:
- Участь у круглому столі «Цифровізація в університеті», організованому в межах проєкту «EMDIAC: Підтримка діджиталізації в університеті: міжнародне співробітництво для нарощування потенціалу та інновацій». 0,2 кредити ЄКТС, № 2022-06-32-LiU від 7/06/2022,
- Участь у підвищенні кваліфікації в межах міжнародного проєкту «Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку», що реалізується за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США, в Університеті державної фіскальної служби України. 60 годин / 2 кредити ЄКТС, вересень - листопад 2021 р., м. Ірпінь, Дніпро. Сертифікат № 14-41/25.11.2021
- Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля». Довідка про підсумки стажування №1287 від 15.12.2017р.
- Конференція для DSR, DMC и DLE специалістів дистрибюторів компанії ExxonMobil. "Ефективні маркетингові інструменти для різних цільових аудиторій. Бізнес-етикету у соціальних мережах." 27-29 березня 2018.
- Конференція для специалістів з маркетингу дистрибюторів компанії ExxonMobil. "Стратегія і тенденції B2B та B2C маркетингу. Бренд та захист бренду". 24-25 квітня 2019.
Дисципліни, що викладає:
- Інформаційні технології в маркетингу
- CRM системи в маркетингу
- Електронна комерція
- Цифровий маркетинг
|