Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу
 

Макуха Юрій Михайлович

макуха2.jpg Макуха Юрій Михайлович
старший викладач кафедри маркетингу.   
makukha.yu.m@nmu.one 

Google Scholar
Web of Science (publons): D-8775-2019

    Дійсний член Української асоціації маркетингу (свідоцтво №315) 
    Учасник проекту "Розробка та впровадження програми дуальної освіти у вищу школу України" 

    Фахівець у сфері логістики, збуту та інформаційних технологій.
    Співавтор навчального посібника «Основи логістики».  

    Комплекс маркетингових заходів, реалізований під його керівництвом 2019 році, був визнаний кращим в регионі Європа, Африка і Близький Схід у номінації "Краща ініціатива у сфері бренд-маркетингу" в рамках програми «Circle of Excellence» від компанії ExxonMobil. 

Освіта:
    Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» 2022 р. Спеціальність «Маркетинг» кваліфікація магістр, диплом М22№ 007664 від 07.02.2022 р.

    Національна гірнича академія України, диплом спеціаліста, 1999, спеціальність «Електропривод та автоматизація промислових установок і технологічних комплексів», кваліфікація «Інженер-електромеханік»

Наукова спеціальність, тема дисертації, вчене звання за якою кафедрою (спеціальністю) присвоєно: 
-

Підвищення кваліфікації:
  • Участь у круглому столі «Цифровізація в університеті», організованому в межах проєкту «EMDIAC: Підтримка діджиталізації в університеті: міжнародне співробітництво для нарощування потенціалу та інновацій». 0,2 кредити ЄКТС, № 2022-06-32-LiU від 7/06/2022,
  • Участь у підвищенні кваліфікації в межах міжнародного проєкту «Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку», що реалізується за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США, в Університеті державної фіскальної служби України. 60 годин / 2 кредити ЄКТС, вересень - листопад 2021 р., м. Ірпінь, Дніпро. Сертифікат № 14-41/25.11.2021
  • Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля». Довідка про підсумки стажування №1287 від 15.12.2017р.
  • Конференція для DSR, DMC и DLE специалістів дистрибюторів компанії ExxonMobil. "Ефективні маркетингові інструменти для різних цільових аудиторій. Бізнес-етикету у соціальних мережах." 27-29 березня 2018.
  • Конференція для специалістів з маркетингу дистрибюторів компанії ExxonMobil. "Стратегія і тенденції B2B та B2C маркетингу.  Бренд та захист бренду". 24-25 квітня 2019.

Дисципліни, що викладає:
  • CRM-системи в маркетингу,
  • Інформаційні технології в маркетингу,
  • Маркетинг ІІ
  • Етика маркетингу,
  • Електронна комерція



© 2006-2023 Інформація про сайт