На початку заходу випускники Дніпропетровського монтажного технікуму, а нині студенти скороченої форми навчання спеціальності Маркетинг, виступили з власно розробленою у межах дисципліни «Рекламний менеджмент» презентацією щодо навчання у Національному гірничому університеті.
Дві команди гравців, розпочали гру, яка мала на меті вирішення пізнавальних завдань з маркетингу. Особливістю цього турніру стало те, що оцінювання результатів конкурсу здійснювало журі з представників студентських груп самого Дніпропетровського монтажного технікуму та його колишніх випускників під керівництвом викладачів кафедри маркетингу.
Конкурси, запропоновані кафедрою маркетингу, викликали зацікавленість не лише команд-учасників, а і усіх присутніх. Постійні імпровізації учасників гри додали додаткових емоцій також і організаторам.
Кафедра маркетингу вітає переможців та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у наступних конкурсах. Національний гірничий університет посприяє розвитку маркетингових задатків у кожного, та навчить ефективно презентувати свої надбання у майбутньому!
|