Печатна реклама випускниці кафедри маркетингу 2014 Ханаферновой Інни увійшли в число кращих на фестивалі соціальної реклами «Ananas». Фотомоделлю для її робіт стала також випускниця кафедри маркетингу Анна Коба.
Фестиваль соціальної реклами «Ananas» включає дев'ять тематичних напрямів. У форматі фото- і відео- робіт конкурсантам необхідно привернути увагу суспільства до питань збереження культурної спадщини, погіршення екології, шкідливих звичок, людської байдужості, нерозуміння в родині, толерантності, здорового способу життя; комп'ютерної ігроманії та негативного впливу соціальних мереж.
У першому етапі фестивалю взяли участь близько півсотні авторів. За результатами першої частини фестивалю «Ananas» були визначені 24 кращі фотороботи соціальної тематики. Мотиваційні плакати розміщені на понад 200 біг-бордах та сіті-лайтах Дніпропетровська.
Кафедра маркетингу вітає своїх випускників і бажає подальших професійних успіхів!.
|