Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

НОВИНИ



Печатна реклама випускниці кафедри маркетингу 2014 Ханаферновой Інни увійшли в число кращих на фестивалі соціальної реклами «Ananas». Фотомоделлю для її робіт стала також випускниця кафедри маркетингу Анна Коба.


Фестиваль соціальної реклами «Ananas» включає дев'ять тематичних напрямів. У форматі фото- і відео- робіт конкурсантам необхідно привернути увагу суспільства до питань збереження культурної спадщини, погіршення екології, шкідливих звичок, людської байдужості, нерозуміння в родині, толерантності, здорового способу життя; комп'ютерної ігроманії та негативного впливу соціальних мереж.

У першому етапі фестивалю взяли участь близько півсотні авторів. За результатами першої частини фестивалю «Ananas» були визначені 24 кращі фотороботи соціальної тематики. Мотиваційні плакати розміщені на понад 200 біг-бордах та сіті-лайтах Дніпропетровська.

Кафедра маркетингу вітає своїх випускників і бажає подальших професійних успіхів!.

     





Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт