Навчальні тренінги з маркетингової діяльності компанії Hoya Lens Hungary Zrt. охопили наступні темами: запровадження нового підходу у стратегії взаємодії компанії Hoya Lens Hungary Zrt. – 202020, зорієнтованій на стрімке розширення дистрибуції через Інтернет; впровадження в системі дистрибуції компанії нової комп'ютеризованої системи управління продажами – Sales Force; трансформація сайту компанії Hoya Lens Hungary Zrt., перетворення його у віртуальний виставковий комплекс з суттєвим розширенням функцій Інтернет-маркетингу і електронної комерції компанії; апробація нової діагностичної системи EyeGenius, перспективи її включення до системи електронної комерції компанії та особливості реалізації стратегії виводу на ринок у якості окремого додатку.
Під час заходу було проведено робочу зустріч з представниками компанії Hoya Lens Hungary Zrt., в ході якої презентовано досвід взаємодії вищого навчального закладу в адаптації інформаційно-комп’ютерних технологій до потреб підприємства-оптової торгівлі, впровадження в Україні розгалуженої мережі електронної підтримки логістичних бізнес-процесів на ринку оптичних систем.