23-25 вересня 2015 р. на базі Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана відбувся науково-методичний семінар з маркетингових досліджень. Семінар було організовано Українською Асоціацією Маркетингу та провідними дослідницькими компаніями: TNS-Україна, GfK-Ukraine, Міжнародною публічною маркетинговою компанією Nielsen, Міжнародною дослідницькою компанією Ukrainian Marketing Group, Міжнародною агенцією маркетингових досліджень iVOX, MASMI Ukraine, Київським міжнародним інститутом соціології. Під час семінару досвідчені практики бізнесу поділилися своїми здобутками та досвідом, активно обговорювали питання методик, підходів до проведення досліджень, ознайомлювали учасників з технологіями, стандартами тощо. Семінар відвідало понад 60 викладачів з різних регіонів України.