Конкурентоспроможність випускника ВНЗ на ринку праці визначається сукупністю його компетенцій, набутих протягом навчання. Базовий перелік компетенцій формується змістом програми професійної підготовки відповідного рівня.
Як свідчить практика, значна частина студентів протягом навчання прагне оволодіти додатковими компетенціями, що виходять за рамки професійної програми, або підвищує рівень набутих компетенцій шляхом додаткового вивчення, наприклад, іноземних мов, сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій тощо.
Тому саме виходячи з потреби студентів у додатковому навчанні кафедрою маркетингу спільно з відділом підготовки персоналу Приватбанку ініційовано довгостроковий проект додаткового навчання для студентів спеціальності Маркетинг за програмою «Онлайн практика». Пілотна фаза проекту, в якій прийматимуть участь 14 студентів-маркетологів, стартувала 26 травня 2014 р. і завершиться 21 червня 2014 р. Проект реалізується дистанційними засобами навчання Приватбанку і передбачає засвоєння 10 модулів.
У результаті навчання студенти отримають навички пов’язані з майбутнією професією, що буде підтверджено видачею відповідного сертифікату. У свою чергу, Приватбанк матиме змогу формувати кадровий резерв для первинних посад відповідних напрямів своєї діяльності.
|