Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

СТУДЕНТАМ БАКАЛАВРАТУ
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
Повний цикл навчання
IІ КУРС

1.                   Маркетинг ІІ (Робоча програма I Силабус)

2.                   Маркетингова товарна політика (Робоча програма I Силабус)

3.                   Маркетингові дослідження (Робоча програма I Силабус)

4.                   Курсовий проєкт з маркетингових досліджень (Робоча програма I Силабус)

5.                   Маркетингове ціноутворення (Робоча програма I Силабус)

6.                   Курсовий проєкт з маркетингового ціноутворення (Робоча програма I Силабус)

7.                   Маркетингове діагностування господарської діяльності (Робоча програма I Силабус)

8.                   Навчальна практика з маркетингових досліджень (Робоча програма I Силабус)



Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт