Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

СТУДЕНТАМ БАКАЛАВРАТУ
ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ
Повний цикл навчання
IV КУРС


  • Електронна комерція
  • Маркетинг промислового підприємства
  • Маркетингове стратегічне планування
  • Психологія продажів
  • Поведінка споживача
  • Маркетинговий економічний аналіз
  • Оптимізаційні методи і моделі
  • Маркетинг послуг

  • Методичні вказівки до підготовки кваліфікаційної роботи студентів за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг»
  • МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИДО ПРОХОДЖЕННЯ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇПРАКТИКИ ЗА ПЕРШИМ(БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ075 «МАРКЕТИНГ» 




  • Сервіси

    Розклад

    Соціальні мережі

    Facebook
    YouTube

    Інформаційне партнерство

    Прес-центр
    Закон про вищу освіту
    © 2006-2024 Інформація про сайт