Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

СТУДЕНТАМ МАГІСТРАТУРИ.
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ




1 курс

1.                  Маркетинг взаємодії і партнерських відносин (Силабус)

2.                  Маркетинговий менеджмент (Силабус)

3.                  Маркетингове стратегічне управління (Силабус)

4.                  Курсовий проект з маркетингового стратегічного управління 

           (Методичні вказівки)

5.                  Методологія та організація економічних наукових досліджень 

           (Силабус)

6.                  Маркетинг стартап-проектів (Силабус)

7.                  Економічне обґрунтування маркетингових рішень (Силабус)

8.                  Курсовий проект з економічного обґрунтування маркетингових рішень 

           (Методичні вказівки)

9.             Передатестаційна практика (Методичні вказівки)

 

2 курс

1.             Виконання кваліфікаційної роботи (Методичні вказівки)


© 2006-2023 Інформація про сайт