| | Яцентюк Станіслав Васильович
кандидат економічних наук,
доцент кафедри маркетингу.
Yatsentiuk.S.V@nmu.one
Google Scholar
Web of Science (publons):
ORCID: 0000-0002-4402-5731
Фахівець-практик з бренд-менеджменту та керівництва бізнес-маркетингом підприємств та їх маркетинговими підрозділами.
Має понад 17 років досвіду в FMCG & B2B сферах бізнесу на посадах директорів з маркетингу (на підприємствах: «ТД «Маркет Групп»» (корпорація «Логос»); Кондитерська фабрика «КВІТЕНЬ» (корпорація «АТБ»); ТОВ «Марком», ТОВ «СНЕК ЕКСПОРТ»; ВАТ «PEREKOP bromine» (корпорація «ОЛЬВІЯ»); начальників відділу маркетингу (на підприємствах: ПАТ «Кондитерська фірма „СВІТОЧ” (NESTLE group) та ТОВ «Віденська кава»), комерційного директора ПІІ (підприємство, що належить іноземному інвестору) «УДО» – офіційного та ексклюзивного дистриб’ютора продукції компанії Procter & Gamble в Західній Україні, проект-менеджера та консультанта з інвестиційних проектів ТОВ «Трайдент консалтинг та інвестиції».
Створив, вивів на ринок та розвивав такі відомі корпоративні та продуктові бренди, як: «Світоч», «Світоч – АРТЕК», «ХРУМ», продуктова лінійка коньяків «Таврія», «AleXX», «Винний дім ЛОГОС», «INKERMAN», «Козацька розвага», «Флинт», «Мачо», «Морскі» та інш.
Проходив бізнес-стажування на підприємствах Wal-Mart & Sam’s Club, Sysco Corporation, Abbot Foods, Ohio State Warehouses, Anthony-Thomas Candy Company (Columbus, Ohio, USA), ORIENTAL ltd, Inkubator przedsiębiorczości (Rzeszów, Polska).
Освіта:
ДВНЗ «Національний гірничий університет», 2010 р., м. Дніпропетровськ, магістр, спеціальність «Менеджмент організацій»
ДВНЗ «Національний гірничий університет», 2008 р., м. Дніпропетровськ, бакалавр, спеціальність «Менеджмент організацій»
Львівський інститут менеджменту Національного университету ім. Івана Франка – спільний проект з Wayne State University (м. Детройт, штат Мічиган, США), 1992 р., магістр ділового адміністрування
Наукова спеціальність, тема дисертації, вчене звання за якою кафедрою (спеціальністю) присвоєно:
к.е.н., 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), «Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства».
Підвищення кваліфікації:
- Тренінговий центр T-Update, НТУ «Дніпровська політехніка». Сертифікат щодо участі у тренінгу «Інтерактивні методи викладання». 18 годин, 07-08 лютого 2020 р., м. Дніпро
Дисципліни, що викладає:
- Бренд-менеджмент,
-
Персональний брендинг,
-
Маркетинг,
-
Маркетинг неприбуткових організацій,
-
Рекламна діяльність.
|