Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

logo.gif

15-17 лютого 2022 р. доцентка кафедри маркетингу НТУ “Дніпровська політехніка» та експетка Індустріального гендерного комітету з реклами Катерина Пілова взяла участь у щорічній стратегічній сесія Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. В процесі роботи були підбиті підсумки роботи ІГКР за 2021: розглянуто звіти регіональних представництв Комітету; на основі внесених змін в Закон України «Про Рекламу» вдосконалено зміст та структуру експертного висновку, який надає ІГКР; представлено комплекс практичних вправ для імплементації в навчальні програми закладів освіти за темою «Протидія появі та розповсюдженню дискримінаційної за ознакою статі в рекламі»; сформовано план роботи Комітету на 2022 рік.
Організатори заходу: ІГКР та FES-Ukraine.

photo_2023-03-03_14-16-33.jpg photo_2023-03-03_14-16-31.jpg photo_2023-03-03_14-16-33 (2).jpg photo_2023-03-03_14-16-30 (2).jpg

14 вересня 2021 р. студенти та викладачі освітньої програми Маркетинг взяли онлайн участь в презентації результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» проведене Украинская Ассоциация Маркетинга, Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами при підтримці Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні

Повний текст дослідження: http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/18251.pdf
www.uam.in.ua


  Після прийняття рекламним співтовариством 10 років тому Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі у Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).
Тепер в законодавстві є точні визначення:
"дискримінаційна реклама – реклама, що вміщує чи використовує твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками щодо особи та/або групи осіб"; та "дискримінаційна реклама за ознакою статі – реклама, що містить твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою та/або щодо стереотипності ролі чоловіка та жінки, що пропагує принизливе та зневажливе ставлення; принижує гідність людини за ознакою статі; демонструє насильство за ознакою статі; використовує зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання».

Внесеними змінами до чинного Закону України «Про рекламу» дано визначення понять «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі», посилено відповідальність за порушення законодавства про рекламу, посилено захист прав споживачів реклами.


Новина 10.09.21.jpg

Запрошуємо до ознайомлення!

В аналітичному звіті подано результати дослідження сприйняття громадян(к)ами України сексистської реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні та результатах експериментів, проведених зокрема за допомогою технології eye-tracker.
Публікація призначена для рекламістів, маркетологів, рекламодавців, викладачів/ок кафедр маркетингу, держслужбовців, зокрема представників/ць Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, суддів, викладачів/ок Національної школи суддів України, громадських діячів/ок, представників/ць медіа, споживачів та споживачок реклами:

26-28 липня 2021 р. доцентка кафедри маркетингу, секретар та експертка Індустріального гендерного комітету з реклами Пілова Катерина взяла участь у «Стратегічна сесія ІГКР щодо попередження появи сексистської реклами». Подія відбулася в off-line форматі, що сприяло максимально ефективній роботі експерток/ів. До уваги учасників/ць були представлені попередні результати «Дослідження сприйняття населенням України сексистської реклами» та Посібник для суддів «Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі».
Під час стратегічної сесії було презентовано результати роботи Представництва Індустріального гендерного комітету з реклами в Дніпропетровській області. Учасники/ці заходу висловили свої пропозиції щодо подальшої роботи Регіональних представництв комітету.

Не знаєте, чи є реклама дискримінаційною за ознакою статі? Ось кілька критеріїв, які стануть у нагоді. Адже сексизм (дискримінація за ознакою статі) - не чиєсь суб'єктивне сприйняття реальності, а створення дискримінаційної реклами - не свобода слова чи творчості. Більше інформації про зміну сприйняття споживачами дискримінаційної реклами, іміджеві та фінансові втрати компаній через застарілі уявлення про маркетинг, а також про досвід України щодо підвищення рівня якості рекламних продуктів можна знайти за Посиланням.
Пам'ятайте, розповсюдження ідеї сексизму наносить реальну економічну, фізичну, психологічну шкоду реальним людям в реальному житті.  

https://www.youtube.com/watch?v=zGvXXWGhwhs

Вивчаємо Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі українська практика та міжнародний досвід 

Стандарти

реклама.jpg
Кафедра маркетингу Державного ВНЗ «Національній гірничий університет» запрошує прийняти участь у Всеукраїнському конкурсі студентської соціальної реклами у двох номінаціях: «Я проти ґендерної дискримінації» та «Подолай байдужість». Результати конкурсу будуть визначені під час XIII Міжнародної науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Majesty of Marketing» 6 грудня 2017 р. Цей конкурс включено до програми заходів Міжнародної акції «16 днів проти насильства», що буде проведена у м. Дніпро з 25 листопада по 10 грудня 2017 р.
 
Детальніше

У Дніпропетровській обласній державні адміністрації 8 листопада 2017 р відбулось чергове засідання Координаційної ради з питань сімейної та ґендерної політики, запобігання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми при Дніпропетровській ОДА. В ньому прийняли участь керівниця Індустріального ґендерного комітету з реклами (ІҐКР) в Дніпропетровській області Решетілова Т.Б. та секретарка Пілова К.П. 

Детальніше

23 березня 2016 року завідуюча кафедрою маркетингу проф. Решетілова Т.Б. та доц. Шинкаренко Н.В. взяли участь у Міжнародній конференції «Через саморегулювання та соціальну відповідальність до утвердження недискримінації». 

Детальніше

Представники Індустріального ґендерного комітету з реклами в Дніпропетровській області прийняли участь роботи Стратегічної сесії ІГКР. 

Детальніше


Конкурс Студентської соціальної реклами 2015 у номінації "Я проти сексизму". 

DSC_2543.JPG DSC_2542.JPG DSC_2544.JPG 
Детальніше





Круглий стіл «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Дніпропетровській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі» 

DSC_7774_NEF_embedded.jpg 
DSC_7644_NEF_embedded.jpg DSC_7859_NEF_embedded.jpg 
Детальніше


 



Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт