Конкурс Студентської соціальної реклами щорічно у грудни проводиться кафедрою маркетингу Національного гірничого університету.
Переможців визначено шляхом таємного голосування учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Majesty of Marketing».
1 місце – Прокопенко К., Дернова М. (4 курс)
1 місце – Гуржий Д., Стародецька К., Бакун А. (4 курс)
2 місце – Галкін Є., Мельник А. (3 курс)
2 місце – Томілін Ю., Волоконський В. (2 курс)
3 місце – Мунтін А., Лебедева А., Мілютіна Ю. (3 курс)
3 місце – Донченко М. (4 курс)
Щиро вітаємо учасників і запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь у наступних конкурсах!