Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу





Конкурс Студентської соціальної реклами 2015 у номінації "Я проти сексизму". 
     


Конкурс Студентської соціальної реклами щорічно у грудни проводиться кафедрою маркетингу Національного гірничого університету.

Переможців визначено шляхом таємного голосування учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Majesty of Marketing».

1 місце – Прокопенко К., Дернова М. (4 курс)
1 місце – Гуржий Д., Стародецька К., Бакун А. (4 курс)
2 місце – Галкін Є., Мельник А. (3 курс)
2 місце – Томілін Ю., Волоконський В. (2 курс)
3 місце – Мунтін А., Лебедева А., Мілютіна Ю. (3 курс)
3 місце – Донченко М. (4 курс)


Щиро вітаємо учасників і запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь у наступних конкурсах!

DSC_2560.JPG DSC_2543.JPG DSC_2558.JPG
DSC_2555.JPG DSC_2544.JPG DSC_2554.JPG
DSC_2540.JPG DSC_2541.JPG DSC_2539.JPG
DSC_2559.JPG DSC_2542.JPG





Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт