Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу


ПРОФЕСІЯ МАРКЕТОЛОГ

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»

КВАЛІФІКАЦІЯ ВИПУСКНИКІВ:

«ФАХІВЕЦЬ З МАРКЕТИНГУ»

«МАГІСТР МАРКЕТИНГУ»


Сьогодні, в епоху "брендових війн", коли від різноманіття товарів на полицях часом рябить в очах, а реклама торгових марок переслідує нас на кожному кроці, професіонали в області маркетингу стали найбільш необхідними фахівцями на всіх підприємствах як у сфері торгівлі, так і у виробничій. Та й як інакше? Жорстка конкуренція змушує підприємців замислитись, перш за все, про збут і просуванні своїх товарів.

Висококваліфікованих та адаптованих до сучасних умов ринку фахівців для роботи на підприємствах сьогодні готують  в НТУ «Дніпровська політехніка».

Що ж таке маркетинг?

Маркетинг (marketing - англ.) - комплексна система управління підприємством, що виходить з обліку ситуації на ринку збуту, а також організація постачання та збуту товарів.

Маркетинг - одна з небагатьох сфер, яка потребує як креативного підходу, так і вміння мислити аналітично. Майбутній МАРКЕТОЛОГ –  гуманітарій і аналітик "в одній особі". Уміння аргументовано і переконливо говорити завжди необхідно в спілкуванні із замовниками. До того ж маркетолог професійно володіє сучасними методами збирання та обробки ринкової інформації.

В умовах тривалої кризи фахівці, які спроможні знайти покупця та продати товар є і в майбутньому залишаться найбільш затребуваними на підприємствах усіх країн світу. Всезнаюча статистика говорить про те, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки. Тому заробітна плата маркетологів вища, ніж в інших фахівців.

ОТЖЕ!

Ви мрієте про цікаву і різнобічну роботу? Шукаєте можливості продемонструвати креативність і реалізувати свої ідеї? Вас спокушають аналітичні головоломки та завдання? Вам необхідно звернути увагу на таку спеціальність, як «Маркетинг»!

 

ЩО ТАКЕ ПРОФЕСІЯ МАРКЕТОЛОГ

МАРКЕТОЛОГ про покупців знає все. Це фахівець з вивчення смаків покупців та впливу на них, спеціаліст з продажу та просування товару. Основні види та завдання професійної діяльності маркетолога:

  • проведення рекламних кампаній та оцінка їх ефективності
  • створення іміджу підприємства
  • проведення PR-акцій
  • створення брендів
  • виставкова діяльність підприємства
  • стимулювання продажу товарів
  • розробка цін на товари
  • аналіз ринків
  • управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках та в Україні

 

ДЕ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ

Після закінчення університету молодому фахівцю надається широке поле діяльності. Маркетолог може знайти своє застосування в різних сферах бізнесу:

  • на промислових та торговельних підприємствах
  • у сфері послуг: спорті, туризмі, страхуванні
  • фінансових структурах: банках, податкових організаціях та інших
  • органах місцевого та державного управління.

Ви зможете працювати як у сфері традиційного маркетингу, так і фахівцями в галузі електронної комерції: інтернет-маркетингу, інтернет-біржах, інтернет-магазинах та ін. (посилання)

На забувайте, що друга кваліфікація, яку Ви отримуєте є кваліфікація «економіст», а це відкриває додаткові можливості працевлаштування у будь-якій сфері економіки.

 

КИМ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ

Випускники спеціальності Маркетинг мають змогу працювати у різних напрямах маркетингової діяльності, яких потребує ринок праці (Державний класифікатор професій ДК 003:2010):

  • керівниками підприємств, установ, організацій та їх підрозділів
  • менеджерами підприємств, установ, організацій та їх підрозділів
  • менеджерами у сфері операцій з нерухомістю
  • менеджерами-консультантами  з питань комерційної діяльності та управління
  • менеджерами з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
  • менеджерами з реклами
  • менеджерами із закупівель
  • менеджерами із продажів
  • фахівцями зі зв'язків з громадськістю
  • арт-директорами
  • викладачами університетів, вищих навчальних закладів, коледжів, ліцеїв, закладів професійно-технічної освіти

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт