Сьогодні, в епоху "брендових війн", коли від різноманіття товарів на полицях часом рябить в очах, а реклама торгових марок переслідує нас на кожному кроці, професіонали в області маркетингу стали найбільш необхідними фахівцями на всіх підприємствах як у сфері торгівлі, так і у виробничій. Та й як інакше? Жорстка конкуренція змушує підприємців замислитись, перш за все, про збут і просуванні своїх товарів.
Висококваліфікованих та адаптованих до сучасних умов ринку фахівців для роботи на підприємствах сьогодні готують в НТУ «Дніпровська політехніка».
Що ж таке маркетинг?
Маркетинг (marketing - англ.) - комплексна система управління підприємством, що виходить з обліку ситуації на ринку збуту, а також організація постачання та збуту товарів.
Маркетинг - одна з небагатьох сфер, яка потребує як креативного підходу, так і вміння мислити аналітично. Майбутній МАРКЕТОЛОГ – гуманітарій і аналітик "в одній особі". Уміння аргументовано і переконливо говорити завжди необхідно в спілкуванні із замовниками. До того ж маркетолог професійно володіє сучасними методами збирання та обробки ринкової інформації.
В умовах тривалої кризи фахівці, які спроможні знайти покупця та продати товар є і в майбутньому залишаться найбільш затребуваними на підприємствах усіх країн світу. Всезнаюча статистика говорить про те, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки. Тому заробітна плата маркетологів вища, ніж в інших фахівців.
ОТЖЕ!
Ви мрієте про цікаву і різнобічну роботу? Шукаєте можливості продемонструвати креативність і реалізувати свої ідеї? Вас спокушають аналітичні головоломки та завдання? Вам необхідно звернути увагу на таку спеціальність, як «Маркетинг»!
ЩО ТАКЕ ПРОФЕСІЯ МАРКЕТОЛОГ
МАРКЕТОЛОГ про покупців знає все. Це фахівець з вивчення смаків покупців та впливу на них, спеціаліст з продажу та просування товару. Основні види та завдання професійної діяльності маркетолога:
- проведення рекламних кампаній та оцінка їх ефективності
- створення іміджу підприємства
- проведення PR-акцій
- створення брендів
- виставкова діяльність підприємства
- стимулювання продажу товарів
- розробка цін на товари
- аналіз ринків
- управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішніх ринках та в Україні
ДЕ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ
Після закінчення університету молодому фахівцю надається широке поле діяльності. Маркетолог може знайти своє застосування в різних сферах бізнесу:
- на промислових та торговельних підприємствах
- у сфері послуг: спорті, туризмі, страхуванні
- фінансових структурах: банках, податкових організаціях та інших
- органах місцевого та державного управління.
Ви зможете працювати як у сфері традиційного маркетингу, так і фахівцями в галузі електронної комерції: інтернет-маркетингу, інтернет-біржах, інтернет-магазинах та ін. (посилання)
На забувайте, що друга кваліфікація, яку Ви отримуєте є кваліфікація «економіст», а це відкриває додаткові можливості працевлаштування у будь-якій сфері економіки.
КИМ ПРАЦЮЄ МАРКЕТОЛОГ
Випускники спеціальності Маркетинг мають змогу працювати у різних напрямах маркетингової діяльності, яких потребує ринок праці (Державний класифікатор професій ДК 003:2010):
- керівниками підприємств, установ, організацій та їх підрозділів
- менеджерами підприємств, установ, організацій та їх підрозділів
- менеджерами у сфері операцій з нерухомістю
- менеджерами-консультантами з питань комерційної діяльності та управління
- менеджерами з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
- менеджерами з реклами
- менеджерами із закупівель
- менеджерами із продажів
- фахівцями зі зв'язків з громадськістю
- арт-директорами
- викладачами університетів, вищих навчальних закладів, коледжів, ліцеїв, закладів професійно-технічної освіти